Anbefalte innlegg

Er det bolt on? En 03mod Golf TDI... Ser på koblingskjema at det kun trengs bryter så er resten der... I og med at deti kke er noe wireføring på gassen..

Bare å handle blinklyshendel med bryter til CC?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes vel ett "kit" vil jeg mene å huske. Så må man inn med diagnoseapparat for å programmere ECU.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det du trenger er denne her.. :) 1J0998527A, koster 1272,- på din lokale mølller, følger med monteringsanvisning og ledningsnett så da skal det sikkert være mulig å gjøre det selv. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det du trenger er denne her.. :) 1J0998527A, koster 1272,- på din lokale mølller, følger med monteringsanvisning og ledningsnett så da skal det sikkert være mulig å gjøre det selv. :)

Gjelder dette for alle utgaver av Golf IV??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det setter er laget for dieselmotorer og bensinmotorer uten elektrisk gasspedal, og så har man 1J0998527B for bensinmotorer med elektrisk gasspedal. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det setter er laget for dieselmotorer og bensinmotorer uten elektrisk gasspedal, og så har man 1J0998527B for bensinmotorer med elektrisk gasspedal. :)

De som ikke har elektrisk gasspedal a? Jeg har ike wire liksom.. Og i koblingskjema vises det kun at det er en bryter som styrer det.. Resten ligger der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da regner jeg med at du skal ha den første,, Hva er motorkoden din?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da regner jeg med at du skal ha den første,, Hva er motorkoden din?

ASV...

Hva slag ledningsnett er det snakk om? Masse hikkmikk? :P Så for meg at det kun var hendelen jeg i og med at jeg har elektrisk gasspedal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den første du skal ha tror jeg. :) Den er den eneste som er til dieselmotorer. Har aldri montert dette selv så jeg vet ikke faktisk. :) Kan ikke tro den er den største operasjonen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den første du skal ha tror jeg. :) Den er den eneste som er til dieselmotorer. Har aldri montert dette selv så jeg vet ikke faktisk. :) Kan ikke tro den er den største operasjonen.

Okay:) heh.. Får ringe Møller å høre;)

slikt? http://cgi.ebay.co.uk/VW-MK4-Golf-1-8T-1-4-1-6-16v-Cruise-Control-Kit_W0QQitemZ320305479891QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item4a93b1c0d3&_trksid=p3286.c0.m14

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at du i tillegg til ny bryter må inn til motor ECU med noen ledninger, og deretter må du "fortelle" ECU at du har montert cruisecontroll. Dette må gjøres med diagnoseapparat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, skjønner. Men det skal jeg få til ;) Takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.