Anbefalte innlegg

Har hvert å titta på en pendlerbil til dama som eg skal få billig. Der klukkert det på en måte når jeg svinger og regner med at det da er et drivledd. men hører ikke vilken side det kommer fra.. er det lett å kjenne hvilket ledd som er gåent når du jekker opp bilen? om ikke, er det en lur måte å finne det ut på? Kan jo hende det er begge sider også..

Og hvor lenge kan jeg regne med at et slik ledd med ulyd holder? Selger sa lyden nettopp hadde dukka opp, og om jeg kjøper bilen er drivakslinger halve prisen i england...

(er en pug uten delbare drivakslinger det er snakk om)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som regel er det defekt mansjett eller har vært defekt der leddet er røket.

Ang hvor lenge du kan kjøre med ulyd i drivledd er det ikke noe som er sikkert, det kan kansje gå greit i et halvt år eller en halv dag..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enkleste måte å fnde det ut på er å svinge med fult ratt utslag til venstre å høre om lyden kommer da og motsatt. da finder du ut hvilken side det kommer fra:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enkleste måte å fnde det ut på er å svinge med fult ratt utslag til venstre å høre om lyden kommer da og motsatt. da finder du ut hvilken side det kommer fra:)

lyden kommer lettest frem med en del sving og gasspådrag.. som ut av en rundkjøring el. lignende..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.