#1 Skrevet August 19, 2009 (endret) INVITASJON TIL DELTAKELSE I Våler Race og Trackday – Søndag 30. august 2009 Vålerbanen ønsker å forlenge ”STCC-opplevelsen” ved å arrangere en Motordag for alle – søndag 30. August. · Kjøring med lisensierte racingbiler, gatebiler, driftingbiler o.s.v. · Kjøring med gateregistrerte biler i egne puljer · Sponsorkjøring (løpsbiler m/passasjer) · Kjøring med egne, lisensierte Gokarter · Kjøring med utleie gokart · Show og oppvisning · Salgsboder og stands Priser: - Gratis inngang for alle. - Kr. 500,- for kjøring på store banen, både for løpsbiler og registrerte biler (hele dagen) - Kr. 200,- for kjøring på gokartbanen med egen kart (hele dagen) - Kr. 100,- pr. pass med utleiekart - Kr. 50,- for engangslisens passasjer Tidsskjema 11:00 Innregistrering og Teknisk 13:00 Vekselsvis kjøring på banen med løpsbiler og gatebiler (heat a 10 min.) Max 40 biler på banen samtidig. 13:00 Vekselsvis kjøring på Gokartbanen med løpskart og utleiekart (heat a 10 min.) 15:00 Sponsorkjøring - Passasjerkjøring - Oppvisning - Show 17:00 Slutt Tidsskjemaet kan bli justert utfra antall ulike deltakergrupper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2009 hadde vært utrolig moro å kjørt der om det ikke hadde kræsjet med klubbtreffet da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2009 Vi kommer vi, jeg vil ikke gå glipp av det når det først er internasjonale løp i Norge, og ikke mer enn et kvarters kjøring fra hjemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2009 Vi kommer vi, jeg vil ikke gå glipp av det når det først er internasjonale løp i Norge, og ikke mer enn et kvarters kjøring fra hjemme. mer info på http://www.racedays.no/ Ar Racing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...