Anbefalte innlegg

har en vw corrado 2,0l 8v som går ureint på jevn gass når jeg kjører og står stille.

har tatt ut ledningsnettet nå i vinter og lakkert opp igjen motor rommet, og etter jeg satte alt på plass og skulle prøve den da var den plutselig sånn. men hvis jeg kobler fra den elektriske delen på gass spjeldet da går den reint. noen som har hatt ett liknende problem og kanskje kan hjelpe meg?

kan det være att jeg har koblet feil bakpå sikringsboksen eller er det rett og slett gass speldet som må byttes?

på forhånd takk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som kan hjelpe meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er faktisk umulig å koble feil bakpå sikringsboksen når det kommer til de store stikkerne. Men de små ledningene må jo såklart sammen med like farger osv.

Mulig du bare trenger å bytte en føler men nå husker jeg ikke i farten hvordan gass spjeldet ser ut på motoren. (har samme selv) prøv å ta av spjeldet og rengjør det og se om det hjelper noe nevneverdig. Sjekk også etter falskluft av noe slag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er faktisk umulig å koble feil bakpå sikringsboksen når det kommer til de store stikkerne. Men de små ledningene må jo såklart sammen med like farger osv.

Mulig du bare trenger å bytte en føler men nå husker jeg ikke i farten hvordan gass spjeldet ser ut på motoren. (har samme selv) prøv å ta av spjeldet og rengjør det og se om det hjelper noe nevneverdig. Sjekk også etter falskluft av noe slag.

det jeg mente å serru:P

det er jo noen ledige stikkere ved sikringsboksen, men ingen fler som jeg ser som kan gå imot hverandre av farger: klø :

men kan det være noe så enkelt som vacum slanger som sitter feil? syns det er litt rart den går reint når jeg tar av kontakta, men nå må jo alt stemme overens for att alt skal virke riktig å da.:P

men da skal jeg ta tipset ditt og ta den av og se om jeg får rengjort den jeg.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er foresten en ADY motor hvis det er til noe hjelp?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.