LF Slange fra rs2 >s2 ?? passer dette?

Anbefalte innlegg

Passer luftfilter slangen fra rs2 på 3b motoren? er ve utak til mangnetventil og slange ned på dumpen på den orginale ? :)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne passer ikke om du har orginal k24 7000 turbo, da rs2 turboen (k24 7200) har større diameter inn på turbo. men jeg har slange i silikon til deg for orginal turbo til s2 3b om du er interesert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har faktisk både orginal s2 turbo og rs2 turbo, men har ikke turt og satt på rs2 turboen da det meste anna er orginalt av dyser, bensin pumpe og map.

Mye skal du ha for slangen din ? :)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

800 inkludert frakt, så er den din! er ubrukt, da jeg ble fortalt at denne var til rs2:o send meg en PM om du vil kjøpe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke en liten slange som skal gå ned til dumpen på både rs2 og s2 slangene? han som har slangen til rs2 sier det ikke er slange ned til dumpen, kun utak til n75:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne slangen jeg har er helt lik på orginalslange, bare i silikon. hadde passet på rs2'n hadde det vert riktig diameter på slangen inn på turbo. er uttak til n75 og dumpventil på denne ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei:) går det greit og kjøre med rs2 grenrør og turbo selv om dyser, pumpe og map er orginalt ??

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville ikke ha kjørt med dette nei, da rs2 turboen leverer noe mer luft enn den orginale s2. så du kan risikere havari! ville heller ha ventet med å montere det til du har chip og map som er beregnet for denne turboen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei :)

Den slangen som skal gå i mellom dumpen og ic slangen, er den løs for seg selv, eller sitter den "fast" på luftfilterslangen ?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei :)

Den slangen som skal gå i mellom dumpen og ic slangen, er den løs for seg selv, eller sitter den "fast" på luftfilterslangen ?

Mvh

den slangen sitter fast i slangen til intercooler. så på denne slangen mellom turbo og luftfilter er det 2 stusser. en til dumpventil og en til n75 mener jeg. ka ta et bilde senere av slangen og sende:) den er sort, så ser orginal ut:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo den slangen fra turbo til ic, der er det kun en stus som dumpen passer i, er ikke noe anna slange på denne :(

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo den slangen fra turbo til ic, der er det kun en stus som dumpen passer i, er ikke noe anna slange på denne :(

Mvh

ja, riktig som du sier her. dumpen skal i den slangen som du snakker om her og andre enden av dumpen skal i slangen mellom turbo og luftfilter. den siste stussen skal n75 inn. den går videre og opp til wastegate :) om du sender ditt nummer på pm, så kan jeg sende bilde på mms av slangen når jeg skal i lokalet senere. da ser du om det stemmer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da er den tynne slangen fra dumpen og til luftfilterslangen en ekstra slange utenom ? :P

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, den fra toppen av dumpen mener jeg går til innsuget :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har den slangen ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.