Kode coming home/ leaving home på A4 B6 2004mod

Anbefalte innlegg

Har søkt litt rundt, men har ikke funnet noe svar. Jeg har en Audi A4 2004 mod B6 med original xenon. Det jeg lurer på er hva jeg trenger å gjøre får å få coming home/ leaving home lys på denne?

En kompis av meg har søkt litt rundt i vag-com, men fant ikke helt ut noe der.

Jeg har også hørt at man må ha regnsensor for å få den coming home/leaving home funksjonen. Stemmer dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg klarer å se så må man ha autodim speil for å i det hele tatt på til dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle se om jeg kan fikse dette på min også,men ikke sett noe på det ennå.

PS: Skal ikke lage en tråd om nyvogna da,Knut Håkon? Me er nysgjerrige. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si fra når du får sett på det da:)

Ja, tråd kommer veldig snart, har bare lite med tid om dagen. Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har søkt litt rundt, men har ikke funnet noe svar. Jeg har en Audi A4 2004 mod B6 med original xenon. Det jeg lurer på er hva jeg trenger å gjøre får å få coming home/ leaving home lys på denne?

En kompis av meg har søkt litt rundt i vag-com, men fant ikke helt ut noe der.

Jeg har også hørt at man må ha regnsensor for å få den coming home/leaving home funksjonen. Stemmer dette?

Jeg hadde denne funksjonen på 2004mod a4 jeg hadde for noen år siden. den hadde kun orginal xenon ikke noen regnsensor osv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde denne funksjonen på 2004mod a4 jeg hadde for noen år siden. den hadde kun orginal xenon ikke noen regnsensor osv...

Husker du om den hadde "auto" på lys bryteren? Altså en plass der det sto auto mellom 0 og parklys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligens et litt dumt spm men.. Hva er egentlig dette coming home/ leaving home greiene for noe? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er slik at når du trykker på fjernkontrollen for å låse opp bilen tenner tåkelysene. Og det samme når du trykker for å låse bilen. Det er for å lyse vei for deg når du "kommer hjem", og "drar hjemme" fra;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke kode er dette på da inne på vagcom'n?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger verken regnsensor eller autodim på speilene for å få til dette. :) Får bare opp en feilmelding i vagcom hver gang du sjekker, men det betyr jo ikke noe. Hadde det på min og jeg hadde ikke noen av delene. Bare bi-xenon. Vet om folk som har gjort det på halogen lykter også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bi-xenon på min 04 a4 avant tdiq s-line. Hvordan får jeg dette til å fungere da? Jeg vil egentlig også ha det slik at blinklyspærene lyser konstant slik at jeg har "markeringslys". US stil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For og få us lys må du vel koble dette med hardware. På B7 kan dette gjøres med vag com. Du trenger bryteren for funksjonen først. Og om du klikker deg inn på linken lenger opp, kan du lese deg selv litt opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.