VR6 Problem. (sitter helt fast!)

Anbefalte innlegg

For en stund siden gikk ikke bilen skikkelig, Leste av med Vag-com og fikk opp "Engine Speed Sensor" (G28) No Signal. Sjekket dermed alle ledningene for eiring og dårlig kontakt men alt var bra. slettet feilkoden og tok meg en tur. gikk bra en liten stund så gikk den dårlig igjen (samme feilsignal) Kjøpte dermed en helt ny og monterte denne. gikk bra en liten stund men så kom feilsignalet tilbake IGJEN: bh :

Er nå HELT tom for ideer og hva jeg skal gjøre. Er det noen som har noe erfaring eller peiling på dette? Setter stor pris på hjelp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den koden får du alltid når du tester bilen med bare tenninga på:P Men om du tester etter du har startet bilen skal den ikke være der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får den feilmeldingen opp når bilen står på tomgang også.. Problemet er at når den feilmeldingen kommer, så går bilen som en bøtte med drit. når eg sletter feilkoden så går den som en kule, en liten stund. Så e d på ann igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som har noen tanker om hva det kan være??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket for brudd i lednings nettet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket for brudd i lednings nettet?

Ja har sjekket for brudd. hår målt ledningene og sett over dem. ingen brudd!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta opp multikontakten som deler motor el nettet sjekk for nesten brudd og irring . spray med elektronikk rens.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sjekket den kontakten for nesten brudd og sprayet den. (Kontakten så forresten helt perfekt ut). Takk for alle tipsene hittil, håper eg finner ut av det til slutt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.