Haster. Koblingsskjema setevarme.

Anbefalte innlegg

Var på skroten idag og fikk tak i nesten alle deler jeg manglet på bilen. Mangler fremdeles 2 stk deksel som sitter over hjulboltene. Dette er originale audifelger og er litt skålformet med en diameter på ca. 18 cm. Noen som har disse?

Har nå fått tak i et sete med setevarme, justerbar korsryggstøtte og ARMLENE.: rock :

Var til og med i samme farge og stoff som mitt gamle.

Men siden det ikke er opplagt ledningsnett til dette på min Audi 100 quattro 2,6l 1994 mod, trenger jeg et koblingsskjema. Har også skaffet bryteren til setevarme. Er varmetrinnene innbygd i bryteren eller antall tråder i setet som blir brukt? :confused:

Er det noen som kan hjelpe meg med dette siden jeg må ha dette klart før vinteren kommer pga. ryggsmerter.

Takker på forhånd! :):)

Hvis det er noen som har, kan de også sende det på mail til: frode.haugen@alfo.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar :), men får ikke fram noe der. Virker som om du kan få frem manualer hvis du logger inn og fremlegger et fakturanummer for den varen du har kjøpt.

Finnes det noen verkstedmanualer i norge å få kjøpt?

Og hvor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar :), men får ikke fram noe der. Virker som om du kan få frem manualer hvis du logger inn og fremlegger et fakturanummer for den varen du har kjøpt.

Finnes det noen verkstedmanualer i norge å få kjøpt?

Og hvor.

Kjøp det ledningsnettet der du, så kan jeg fortelle deg hvor de forskjellige ledningene skal etterpå. Har det skrevet ned en plass, men er ganske selvforklarende når du har ledningsnettet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse 'kapslene' på felgene er igrunn ganske rimelige på Møller også, så hvis du ikke finner de brukt, så sjekk der!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte ikke å kjøpe ledningsnettet, men koble selv fra bryter til setevarme. Finner det ut hvis jeg ser litt på det, men tenkte at hvis noen har et koblingsskjema ville jeg spare litt tid :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handler du Haynes-manualen til 100/A6, står det meste av skjemaer der. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville bare meddele at setevarmen nå er koblet opp og funker. :-)

Viste seg å være enkel å koble, men kabeltrekkingen tok litt tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, tenkte å gjøre det samme på min 100, åssen kobla du det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har mistet setevarmen på førersete på min audi s4 c4 så skulle gjerne hatt noen tips jeg og. Fungerer fortsatt på passasjersete. Kan det være ledningsbrudd eller bryter som har gått?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg finner igjen koblingsskjemaet... Husker ikke fargene ifarten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.