Anbefalte innlegg

er det noen som har hørt om Rainex?

er et middel til å "polere" ruta så vannet bare detter av når det treffer. noen som vet hvor man får tak i det? fattern fikk ikke mere enn 1 flaske med seg fra island...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heter Turtle Wax Clear Vue nå.. Bruk en rens først, lakkrens el rutepolish..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vasker ruta med zalo først jeg, har på varer en mnd med go polering så er det bare og etterpolere FØR det blir dårlig, husk ALDRI bruk vindusviskere det er ikke nødvending selv om himmelen detter ned i huet på deg, er også mye lettere og få bort snø og is.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får noe av det samme også med quick detailern ifra meguairs, gikk greit å kjøre uten vindusviskere i godt driv nedover sørlandet forrige helg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd mye men liksom aldri fått til noe som var like bra som rainex. Så thorsov har det? Da blir det en tur dit :D

Funker jo knall på visir også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eventuelt nanolotus da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

omtrent alle sånne butikker har det. mekonomen ,bilxtra osv..

kjøpte turtel sin nå. den funker som bare det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey! takker for svar, da blir det en tur ut å se hva man får tak i! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns turtle virker akkurat som rainx.. rainx tror jeg ikke er å oppdrive lenger? men som sagt over her, så funker turtle sin like knall!! Clear Vue heter den vel..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg har sett Rainex på Europris. det er den gulerare flaska?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er gul så blei den gjennomsiktig, hva den er nå veit jeg ikke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere bør søke på Rainx vs Aquapel på youtube :)

Aquapel fåes kjøpt hos bl.a. Larsens Bilpleie i Åsane i Bergen for 130kr. Ampullen holdt egentlig for alle vinduene mine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tidligere fått tak i rainex på enkelte bensinstasjoner også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selve rain-ex er ikke å få kjøpt i norge mere i hvertfall. hvorfor vet jeg ikke men det er turlte wax som har tatt over.

Jeg kom over Rain-ex på Essen messa i fjor og kjøpte like så godt tre flasker. gull å bruke. kjørte tur retur Oslo treffet forrige helg i kjemperegnvær og brukte viskerne kanskje fem seks ganger i løpet av hele turen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rain-ex er gode greier, men NanoLotus ruteforsegling er enda bedre. Hva skal man med vindusviskere liksom: rolleyes

Det som er dumt med å bruke Last Touch fra Meguiars f.eks er at den legger igjen hvite striper i ripene i ruta. Det gjør også at sollys blender mere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swissvax.no har forøvrig Rain-X...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.