#1 Skrevet August 19, 2009 Jeg lurer på hva som går på av felger på A4 B5? Har lyst på noen 9x18" felger, men disse er ganske dyre så det er viktig at de faktisk passer da det skal bestilles fra utlandet. ..og hva synes quattrosystemet om ulik felgbredde foran og bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2009 bredde er ikke nøye bare du har lik rulleomkrets,eller 5% avvik takler vel quattroen etter hva jeg har hørt. har selv 9x19 på min b5 å det går greit.. men kommer jo an på innpresset du har tenkt på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2009 bredde er ikke nøye bare du har lik rulleomkrets,eller 5% avvik takler vel quattroen etter hva jeg har hørt.har selv 9x19 på min b5 å det går greit.. men kommer jo an på innpresset du har tenkt på.. Ja, oook..da ble jeg litt klokere. Det sier seg vel egentlig selv Ja, for å si det sånn da; hva er det laveste innpresset jeg kan ha på en 9x18" felg uten å måtte strekke UT skjermene(men da istedet evt. brette inn innerkanten på skjermene foran) ? Edit: Har du en tråd om bilen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2009 Jeg hadde ET 32 og felgbredde 8,5 på min en gang, det gikk nå hvertfall fint: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2009 Ja, jeg kjører selv med 8,5x19 nå uten nevneverdige problemer, men skulle gjerne hatt 9x18" med litt lavere innpress hvis det skal bli slik jeg ønsker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2009 hakke tråd enda,er såå treg... men jeg har vel et 27 bak mener jeg,akkurat kjøpt den serru,med mye senk å 235.35 så ligg dekket å subber skjermen bak,men der er d ikke noe fals innatover i skjermen sånn som foran så det går fint..ser bra ut.. men du kan jo gå for lite dekk,å mye strekk,215.35 får du jo på 9tom felg,å da kan du ha rimeli lavt innpress å mye senk uten å subbe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2009 Allt går bare du vil;) så lenge ET ikke kommer under 20 så er det ingen problem, må vel kansje valse litt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 22, 2009 (endret) Hehe..jada, men vil ikke valse ihjel bilen heller. Vil helst beholde den originale "knekken" på utsiden langs skjermbua serru. Hva gjør jeg med innerskjermen hvis jeg bretter inn kanten på innsiden foran da? 215/35 på 9" felg, det blir vel litt i det meste laget tror jeg.. For min egen del da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2009 ta 225 dekk, ville jeg gjort vertfall! hadde 225\40 på 9.5 på min, det var i grunne heilt ok:) null valsing bake forresten å ikke så masse valsing framme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 22, 2009 ville såfall gått for 225.35.. men ville heller skjært vekk falsen enn å valse den opp,blir en møkksamleplass som vil samle ufatteli mye rust etterhvert..skjært vekk min men innerskjermen sitt der enda den.. 215.35 blir nok stivt som fy,men helt perfekt for sinnsyk senk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...