Anbefalte innlegg

Når jeg startet bilen i morges fikk jeg denne feilkoden på climatronic.

Jeg antar dette betyr et lite viftebytte i nær fremtid, men jeg har et spørsmål:

Har AC egen vifte?

Den blåser kaldt helt fint, men varmluft kjører den kun ved veldig veldig lav hastighet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei her tror jeg det er elektrisk feil et sted. Blinklys, hovedlys/baklys og vifte forsvinner samtidig. Kommer og går.

Noen tips? Er disse styrt av en "hjerne"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger inn litt mer info. Gjorde litt testing idag og kom frem til at hvis jeg starter bilen ved å vri nøkkel direkte fra 0-posisjon og rett opp til start, så vil ikke lys, blinklys og kupevifte fungere. Setter jeg derimot på tenning og stopper der i et par sekunder før jeg starter, da kommer alt med en gang.

Kan det være sluttstykket på tenningslåsen som kødder med meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper du har ødelagt ring bak på tenningslåsen ja. Dette er et vanlig problem på flere passater.

Akk skiftet på Bror min sin, der kuttet lys, blink og vifte ut om vi dro nøkkel for langt når den ble startet.

Kjøp ny på møller, de pleier ha dem på lager koster vell 5-600kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du har helt rett. Jeg fant det ut nå når jeg var ute en tur. Dro nøkkelen et par mm tilbake og da startet alt. Da vet jeg ihvertfall hva problemet er, får bare kontre det frem til jeg får ordnet med delen.

Takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.