#1 Skrevet August 20, 2009 ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2009 (endret) ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2009 ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2009 ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2009 woow deppa videos men håper det hjelper noen å innse hvilken følger stygg kjøring kan ha drive safe people 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2009 Vet ikke hvordan det er med dere, men jeg må rett og slett bare gråte når jeg ser slikt. Tenk å bli utsatt for noe sånt. Reagerer spesielt på klippene der barn er med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 20, 2009 (endret) Denne bør vel også være en tankevekker.... Litt "uskyldig" morro å gasse og leke.... for tror flertallet her, har en eller annengang vore med på tilsvarende. -Foruten resultatet! bah! får ikke til å utubelinke gitt... http://www.youtube.com/watch?v=PhIsgxMs4iQ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 20, 2009 Denne bør vel også være en tankevekker....Litt "uskyldig" morro å gasse og leke.... for tror flertallet her, har en eller annengang vore med på tilsvarende. -Foruten resultatet! http://www.youtube.com/watch?v=PhIsgxMs4iQ Noe så grusomt... Det var absolutt en kraftig tankevekker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 20, 2009 Usj, blir helt kvalm.. hadde sånne tendenser når jeg tok lappen - har vært heldig, men ser jo hvor galt ting kunne ha gått:/ Ble helt dårlig nå... Må inrømme at nårman var 18 tenkte man ikke lenger enn til nesa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 21, 2009 Begynte å sjå en.. Det holdt for min del.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 21, 2009 Mye bedre å ta det litt rolig på veiene ja....... og nyte utsikten heh..... blir uggen når jeg ser sånna filmer as så skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gjør det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 22, 2009 det er noe som setter ett "støkk" i en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 29, 2009 bumper denne jeg, er på tide å få laget noen flere sånn filmer og VIRKELIG sendt dem FØR man får ta lappen, sette opp en hel time på trafikalt grunnkurs med å vise sånne filmer.... dette er virkelig en tankevekker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 16, 2009 Ikke direkte ifra kompanjer, men man tenker jo litt likavel. (60 mph = 96.56064 km/t) Har gikk det jo bra med menneskene, men tenk deg hvor mye annerledes det kunne blitt uten bilbelte f.eks..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 16, 2009 I Norge bruker rundt 90% bilbelte, men de 10% som ikke bruker beltet står for nesten 70% av dødsfall og livsvarige skader. Mange unnskylder seg med at de kjenner eller har hørt om noen som overlevde fordi de ikke brukte belte - men for å snu litt på det - om du hører om noen som ble påkjørt fordi de gikk på fortauet, begynner du da å gå midt i gata istedetfor? Sikkerhetsbelte obligatorisk på alle turer, uansett. Så enkelt er det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 22, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...