#1 Skrevet August 20, 2009 Driver å skal ha meg en raklebil her nede i Spania og har peilet meg inn på denne: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b1nuvxkvopf4 Saken er at jeg kan ikke noe som helst om 1.8t, men trodde 180hk utgaven kom bare i TS ? Da burde den vel hatt sportsinteriør også ? Hvordan kan jeg se om det er en 180hk ? Mvh. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2009 Motorkoda som står stempla i blokka + internett så har du svaret, eventuelt vognkort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2009 står motorkoden slik at man ser den oppefra motorrom ? Jan brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2009 (endret) står motorkoden slik at man ser den oppefra motorrom ? Jan brede Ja, det gjør den. Mulig du må ta av motordekselet, sitter hvertfall forann i framkant oppå toppen, står over et slik fall der du kan løfte motor i elefant (et slikt øre i toppen) Spania? Bor du der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2009 Hmm, fjernlokallagsleder? Den er ikke bare chippet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2009 Er nok antagelig en chippet 150hk ja. Ja, jeg tok med meg familien og flyttet til Spania, i utgangspunktet for ett år... men vi får se Ny lokallagsleder er valgt, tar bare litt tid å oppdatere Jan brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 20, 2009 AJL heter 180hk utgaven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 20, 2009 Er nok antagelig en chippet 150hk ja.Ja, jeg tok med meg familien og flyttet til Spania, i utgangspunktet for ett år... men vi får se Ny lokallagsleder er valgt, tar bare litt tid å oppdatere Jan brede Kan nok være en chippet 150hk ja, ser litt sånn ut hvis det ikke var en kjiping som bestilte den ny som skulle ha alt av standard utstyr, ikke sportseter osv... Du får sjekke motorkoden når du kjem så langt Og Spania hørtes digg ut, bedre det en kalde nord med 12 grader pr.dags dato.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 20, 2009 150hk ANB APU AWT ARK AEB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...