ser ut som ting ordner seg

Anbefalte innlegg

Ser ut som at ting ordner seg, jaggu godt kommer meg nokk ikke med audien på flisa men for ta paselaten en tur i stede, og se på.

 

så jeg for forstette mine oppgraderinger som før, nå håper jeg at jeg skal få skiftet alle foringer i løpet av en mnd. så for jeg ta litt etter litt frem til første treffet på våler om jeg reker det da.

 

Ellers da hvordan går det rund i distriktet da? mange biler som begyner og bli ferdige???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som at ting ordner seg, jaggu godt kommer meg nokk ikke med audien på flisa men for ta paselaten en tur i stede, og se på.

 

så jeg for forstette mine oppgraderinger som før, nå håper jeg at jeg skal få skiftet alle foringer i løpet av en mnd. så for jeg ta litt etter litt frem til første treffet på våler om jeg reker det da.

 

Ellers da hvordan går det rund i distriktet da? mange biler som begyner og bli ferdige???

Eg har klart å lage meg meir arbeid,

bulka "litt" på veg heim fra jul.

 

Veit du om noken som vil ha litt arbeid på kveldstid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bulka "litt"?

Får håpe det ikke er store sakene da :)

 

Jeg kjøre nedover i morgen, tvi tvi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.