#1 Skrevet Januar 2, 2005 Ser ut som at ting ordner seg, jaggu godt kommer meg nokk ikke med audien på flisa men for ta paselaten en tur i stede, og se på. så jeg for forstette mine oppgraderinger som før, nå håper jeg at jeg skal få skiftet alle foringer i løpet av en mnd. så for jeg ta litt etter litt frem til første treffet på våler om jeg reker det da. Ellers da hvordan går det rund i distriktet da? mange biler som begyner og bli ferdige??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2005 Ser ut som at ting ordner seg, jaggu godt kommer meg nokk ikke med audien på flisa men for ta paselaten en tur i stede, og se på. så jeg for forstette mine oppgraderinger som før, nå håper jeg at jeg skal få skiftet alle foringer i løpet av en mnd. så for jeg ta litt etter litt frem til første treffet på våler om jeg reker det da. Ellers da hvordan går det rund i distriktet da? mange biler som begyner og bli ferdige??? Eg har klart å lage meg meir arbeid, bulka "litt" på veg heim fra jul. Veit du om noken som vil ha litt arbeid på kveldstid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2005 Bulka "litt"? Får håpe det ikke er store sakene da Jeg kjøre nedover i morgen, tvi tvi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...