#1 Skrevet August 20, 2009 Hei !! Lurte på å kjøpe et panser fra Veng i Oslo. Dette koster kr. 1.635+ mva.... Evnt. andre leverandører ?? Møller har ikke panser. Er det noen som vet hvrodan passform eller kvalitet det er på dette ?? Eller om noen har et strøkent panser jeg kan få kjøpt Trenger tilbakemeldinger før jeg evnt. bestiller.... Takk Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2009 veng pleier være ganske så bra på passform.. har i allefall det inntrykket etter alle årene fadern brukte de som levrandør når han dreiv lakk/opprettings verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2009 Kan likegodt plukke av et panser fra hvilken som helst Audi 80/90 type 81/85 på en hugger. Er ikke noe mer spesielt panser enn det. Da blir det jo originalt også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2009 Ja, men tvile rpå at jeg finner noe strøkent på huggeren. Er som regel godt oppskrapt og bulkete. Da må jeg betale for oppretting og det er jo dyrere enn nytt panser ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2009 må somregel små sparkle selv orginale nye karosseri deler etter små transport bulker.. det er helt vanlig uansett:) så litt fiks før lakk må man påberegne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2009 Ok, det visste jeg ikke. Men det er vel bedre med nytt ?? Finnes det andre leverandører som leverer dette ?? Nytt panser er jo kanskje å foretrekke med tanke på rust o.l... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 20, 2009 Ingen av karosseridelene jeg har handlet fra veng har vært bulkefrie så han du skal ha til å lakkere dette for deg må nok frem med litt sparkel og slipekloss uansett. Passform har vært veldig variabelt, men nå har jeg ikke handlet karosserideler derfra de siste fem årene så mulig ting har forandret seg, men jeg ville nok gjort som Ole sier hvis det finnes et panser på høggern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2009 På Scanhogg i Rygge står det i alle fall 4-5 type 81, alle med panser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...