#1 Skrevet August 20, 2009 Hallo , noen som vet om det er mye som går overens fra aan til 3b ? tenkte på og kjøpe en dele motor jeg har på hånda, men dette er en aan. Deler som skal flyttes over er: oljekjøler m slanger, n75 og lmm, innsugsslange, radiator slange ++ Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2009 (endret) lmm og n75. MULIGENS oljekjøler. Innsugsslangen, hva mener du med den? innsugsslangen fra luftfilterboks til turbo eller fra intercooler til spjeldet? innsugsslangen fra luftfilterboks til turbo passer muligens, men lurer meg på om dumpventil er plassert på siden på 3b, mens aan har ihvertfall dumpen i forkant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2009 mener fra turbo til luftfilter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2009 Bare sjekk VW nr på lmm før du bytter. er flere forskjelige:P so u know 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2009 Har en orginal lmm til salgs, ikke gammel. Jeg har byttet til RS2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2009 mye skal du ha for den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...