Bytte (halogen) pærer A6 Avant 2006 (2.4 V6)

Anbefalte innlegg

Skal bytte ut pærene i frontlysene og tåkelyktene men sliter litt med å finne ut hvordan komme til.

Må jeg skru ut hele lykta for å bytte pærene i hovedlysene, må jeg av med fronten eller er det meningen det skal kunne gjøres fra baksiden? Kommer så vidt til på høyre side men tror ikke jeg får ut alle pærene uten videre. På venstre side er hele lykta gjemt bak luftfilterboksen så det er no go uten å fjerne slanger+++.

På tåkelysene så er disse gjemte bak det plastikkgitteret, antar det bare er å nappe av, men så en skrue ved siden av lykten som jeg ble usikker på om var til justering av tåkelyste eller at den holdt fast plastikken også.

Noen tips eller linker til DIY på dette ?

Eventuellt noen som har et bilde eller diagrammer av hvordan lyktene er festet ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumber denne da jeg lurer på om jeg må av med fronten for å komme til lyktene.

Skal av med fronten snart uansett, for å bytte grill, så hvis det er saken gidder jeg ikke rote mere med det nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.