Hvor kan man håndvaske i Oslo?

Anbefalte innlegg

Hei

I Trondheim hadde jeg Shell på Tunga hvor jeg kunne vaske bilen min. Betalte 100kr. i timen for å stå der inne i varmen..

 

Er det noen steder i Oslo hvor man kan stå UTEN å måtte stresse for å bli ferdig? Er naturligvis viktig at det er mulighet for å fylle vann i bøtta! Er ikke ute etter Statoil sine "selvvask" hvor man må bruke en vanlig hagekost for å skrape dritten av bilen.. : bh :

 

Har lest flere tråder nå, og alle tipser om disse møkka-greiene til Statoil, men Oslo må da ha noen steder hvor man kan stå å vaske med bøtte og MF-hanske? (merk: ikke svamp) ;)

 

Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden du bor på nordstrand så kan du ta deg turen til esso på ryen f.eks, har vasket noen ganger på statoil abilsø med bøtte og ingen som har sakt noe da heller, så er nok opp til hver enkelt statoil stasjon om hvor mye de skal reagere på sånt sikkert? shell på mortensrud er også en mulighet. ellers bruker jeg easy på langhus ganske ofte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det viktigste er jo å finne et sted hvor man får fylle vann i bøtta.. Får man det på Ryen? :)

 

Tror forøvrig Esso er de som er minst streng på slikt..

 

I Trondheim vasket jeg av og til på Statoil sent på kvelden.. Døgnåpent, så kunne vaske kl. 04 om man ville det, og da er man heeelt alena

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en stund siden jeg vasket der, så husker ikke.. men tror det skal gå ann ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det den på Manglerud du mener? Har fått anbefalt den før nemlig, men har ikke sjekka den ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det den på Manglerud du mener? Har fått anbefalt den før nemlig, men har ikke sjekka den ut

 

nei, ryen.. manglerud ligger lenger ned der er det shell, men tror ikke den har noe vaskemuligheter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, får kjøre meg en tur da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Etter mangel på selvvask tok jeg en runde idag.

 

Sted1: U-wash ved kalbakken, mange båser og grei pris men jeg så ingen mulighet for å vaske med bøtte dvs med mulighet for tapping av vann, går sikkert med medbrakt.

Sted2: Super Wash v/Haugenstua, mange båser og fint sted, jeg så en kran i hver bås så jeg regner med at man kan skru på denne.

Sted3: Superwas Shell v/Ellingstudåsen: DER hadde man 4 båser med tappekran og denne fungerte via en knapp som sto Tappekran(gratis) Så her fant jeg et ypperlig sted å vakse med bøtte. Kl 19:30 Fredag var det ingen der så det er flott

 

Flere steder så si ifra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var på Esso på Ryen for et par timer siden. Var der alene.

 

To båser, hvor det viste seg at den ene båsen var defekt. Putta inn mynten og da spruta det villt ut av en slange.. Men den andre båsen funka greit.. Måtte fylle vann fra en slange som lå inne i vaskehallen.. Kaldt vann såklart

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Sted3: Superwas Shell v/Ellingstudåsen: DER hadde man 4 båser med tappekran og denne fungerte via en knapp som sto Tappekran(gratis) Så her fant jeg et ypperlig sted å vakse med bøtte. Kl 19:30 Fredag var det ingen der så det er flott

 

Tror jeg skal prøve denne! Fikk man varmt vann i bøtta? :P

 

Der var det tydelig lagt opp til vask med bøtte?

 

Mye kosta det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Fredrik

Litt usikker på om det var varm vann, jeg lot det renne og det var ikke så kaldt men er litt usikker på om det virkelig skal være varmt vann der.

 

Tapping av vann er gratis, man trykker på en knapp på panelet så vips er det vann i kranen.

 

Ellers så har jeg fått info om http://www.dinvask.no som også så ok ut, sjekker ut denne imorgen :)

 

Vask er moro :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge.. Kjører opp dit når jeg må vaske igjen da.. Nå må jeg bare finne ett sted å stå når jeg skal shine innvendig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Shell i Trondheimsveien kan du vaske med svamp, såfremt det ikke er mange der.

 

Varmt vann kan man jo fylle hjemme. Du har vel bøtte med tett skrulokk? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Shell i Trondheimsveien kan du vaske med svamp, såfremt det ikke er mange der.

 

Varmt vann kan man jo fylle hjemme. Du har vel bøtte med tett skrulokk? :)

 

Svamp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hhhahha, satt og ventet på den der:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svamp er noe man vasker bil med.... noen som skal være så veldig fise fin med lakken på bilen sin vet du... og di bruker vaskehanske.. som jeg selv har gått over til nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svamp er noe man vasker bil med.... noen som skal være så veldig fise fin med lakken på bilen sin vet du... og di bruker vaskehanske.. som jeg selv har gått over til nå.

 

Swirls i lakken er jo så kjempe pent:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoil på Skøyen har 4 båser, og jeg vasker alltid bilen der.

Jeg har ikke spurt noen om det er greit, men det er ingen som har klaget på det enda.

Der er det også kran med både varmt og kaldt vann inne i rommet hvor luftslanger og sånt er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swirls i lakken er jo så kjempe pent:)

 

Svamp?

 

noen må faktisk sørge for at dere har noe å gjøre også. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsåvidt sant det også Arve:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.