#1 Skrevet August 21, 2009 Bensinpumpa på Plussen lager mye lyd, (hører den fint både inni og utenfor når bilen går) så jeg regner med at den har sett sine bedre dager. Kan aldrig tenke meg at det skal være slik ihvertfall. Bråker like mye som en 044MS. Ifølge etka så er denne pumpa unik på S6Plus, så da orker jeg ikke tenke på prisen hos møller. Finnes det noen andre pumper som kan brukes? Regner med at tank og slikt er lik som på vanlig s6/s4. Vet at 044MS er nesten bolton (hadde det på min 200 20VT, men den bråker alt for mye, og trenger nok ikke så mye bensin heller. Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2009 Ville ha undersøkt pris på originalpumpen. Det er jo det enkleste. Et alternativ som er mer bolt-on enn 044 og bråker mindre, er 040 pumpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2009 Mhm.... Får sjekke ut orignalpumpe også. Merkelig igrunn at pumpa er unik til denne bilen Noen som vet av billige steder somkan ha denne? Autohauaz har ikke.... Delenr er 4A0906091B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2009 Prøv å sende en PM til Morten S. Bekken her inne. Han har en S6 Plus og skiftet bensinpumpe, samme problemstilling, men jeg tror han fant noe som kunne brukes som kostet mindre enn den fra Møller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2009 Takk for god hjelp som alltid Eyvind! Pm er sendt, så da får jeg bare vente på svar. Hvis ikke så vel en 040 pumpe et greit alternativ. Skjønner fortsatt ikke hvorfor det skal være unik pumpe på denne bilen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2009 Den de har på mekonomen da? det er en pierburg 3500.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2009 Har fått tilbud på 2200+mva for orginalpumpe (fra tyskland), og Morten S. Bakken hadde brukt 2,3 (NG AAR osv) sugemotor pumpe. Da er ikke prisforskjellen mere enn at jeg tror jeg går for orginalpumpa Takk for hjelpen folkens! hva heter forresten den danske (?) sia med audi deler? howaudi eller noe sånnt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 23, 2009 Har fått tilbud på 2200+mva for orginalpumpe (fra tyskland), og Morten S. Bakken hadde brukt 2,3 (NG AAR osv) sugemotor pumpe. Da er ikke prisforskjellen mere enn at jeg tror jeg går for orginalpumpa Takk for hjelpen folkens! hva heter forresten den danske (?) sia med audi deler? howaudi eller noe sånnt... http://www.hovwdiaudi.dk/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...