#1 Skrevet August 21, 2009 har handlet et sett sportec felger av autotunig-imoprt til den nette sum av 23000kr henter felgene selvfølgelig i esker, tar opp en og skjekker at det er riktig felger å farge å alt.. kommer hjem å skal ha på dekk, finner at i den ene felgen er det sikkelig hakk i felgkanten.. se bilde. tar da kontakt med de og etter masse rot og venting i evigheter på sikkelig svar kommer de fram til at de skal lakere opp felgen???? jeg forklarer at det er hakk i felgen og det kan man ikke lakere, men de insisterer på at det skal de fikse.. spørsmålet er da, blir dette like bra eventuelt hvilke rettigheter har jeg.. vil jo ha en ny felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2009 Burde vel ikke være noe problem å få ny felg vil jeg tro? Ut av eske skal jo disse være 100% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2009 Burde vel ikke være noe problem å få ny felg vil jeg tro?Ut av eske skal jo disse være 100% ja det jeg håpa på, men har jeg noe rett eller noen jeg kan kontakte som kan styrke min rett?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2009 Du kan jo høre direkte med Sportec da.. De er vel neppe interessert i å ha en forhandler som ikke ordner opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2009 Du kan jo høre direkte med Sportec da.. De er vel neppe interessert i å ha en forhandler som ikke ordner opp. det har jeg gjort, men ikke fått noe svar enda, sendte for to dager siden så får gi de litt tid. blir bare så irritert når det liksom ikke er noe innteresse for å ordne det..er helt sikker på at hvis de bare hadde hørt med sportec hadde sikkert de fikset dette.. hva koster liksom en sånn felg for de 500kr sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...