#1 Skrevet August 21, 2009 På s4'en har eg eit underleg problem. Ved forsikti rattutslag mot venstre, rister rattet, svinger eg mer eller mindre so er det stilt. Hjulene er balansert i null og spacerene eg bruker er h&r som eg rekner med er skikkeleg. Har kast i bremse skivene framme, kan det ha en invirkning? Det er ikke risting når eg har på vinterhjulene.. Håper enkvan har eit tips som er til hjelp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2009 Ingen som har vert bort i dette:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2009 Det er ikke dekket som subber da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2009 styre kule, men vis det ikke er på vinterhjula må det være dekk/felg relatert dvs subbing, kast eller.no.. eller som det var på passaten min det rista fordi dekket var ulikt slitt selv om det var balansert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2009 ulite Høydekast i dekket/hjulet på innsiden på venstre? Høres dekk-relatert ut ja. Ta av hjulene, sett de på ballanseringsmaskinen og se etter høydekast.. Da nytter det desverre ikke med perfekt ballanserte hjul..hadde dette på noe noen kina-dekk på den forrige vogna.. risting men hjula i ballanse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2009 Takk for svar:) Skal få sjekka høgde kast, rart det berre er i venstre sving, ved lite ratt utslag. Dekka er BfGoodrich so det er ikkje kina dekk, men dei er no slitt litt mer på innsiden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2009 kun når du svinger litt eller uansett når du svinger? Hadde en bil her om dagen med samme feil, der bytta jeg indre drivknute...fant litt mer slakk i den en det var på andre siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2009 Jeg har samme problemet, og nå kommer det for meg at det er fordi dekkene er mer slitt på innsiden enn utsiden? Jeg har akuratt bytta alle staga og kulene i forstillinga, så det er vertfall ikke det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2009 Får prøve andre hjul når eg kommer heim.. Vibrasjonen er kun ved forsikti sving mot venstre aldri ellers.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...