#1 Skrevet August 21, 2009 Jeg skal ha med 4 stk nye Vredestein Sessanta i 225/45-17. Har hørt med Dekksenteret på Fremmerholen, de hadde ikke mer enn 2 stk tilgjengelig, og Tevo hadde ikke spesielt konkurransedyktig pris. Er det noen som har dekkene jeg ikke har hørt med? Andre butikker? Eventuelt så bestiller jeg bare på dekkonline.no. Er keen på å få nye dekk på så fort som mulig, siden jeg nå kjører på reservehjul av "en eller annen merkelig grunn..." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2009 Har noen brukte continental dekk liggende som jeg ikke bruker. Dekka er 4 uker gamle og brukt bare 2, kjøpt nye hos dekksenteret på Lerstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2009 Sjekk innom Superdekk ved gamle Waagan De har et rimelig stort lager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2009 Har noen brukte continental dekk liggende som jeg ikke bruker. Dekka er 4 uker gamle og brukt bare 2, kjøpt nye hos dekksenteret på Lerstad Kor mykje du hadde tenkt deg for dei da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2009 5000 med felg.. eine felgen er litt kantkjørt men er brukendes, er osgå balansert etter den blei kantkjørt. betalte 5500 for dekka;) Du kan godt legge inn bud om det virker dyrt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2009 Var egentlig berre dekka ej tenkte på.... He blankslitte dekk på gamle passelaten, og lure på å shine den litt og prøve å selge, så kan være greit med et sett greie dekk... Felga he ej.. Men får sjå, kjem an på om vi kjøpe ny andrebil eller ikkje.... He en Bora på hand, men vi e ikkje blitt heilt enige om pris enda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2009 5000 med felg.. eine felgen er litt kantkjørt men er brukendes, er osgå balansert etter den blei kantkjørt.betalte 5500 for dekka;) Du kan godt legge inn bud om det virker dyrt;) ka felger er det ..type 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2009 BM Racing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 14, 2009 Sjekk innom Superdekk ved gamle Waagan De har et rimelig stort lager.. De fører ikke Vredestein dekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 14, 2009 De fører ikke Vredestein dekk... Dekklageret i Fremmerholen ;-) hør med dei :-p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 14, 2009 sharif.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...