#1 Skrevet August 22, 2009 Merket i det siste en liten knirkelyd når jeg svinger til venstre, hørtes ut som det kom fra rattstammen. Men igår hørte jeg tydelig at det knirket utenfor og. Noen ideer til hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2009 Ingen som vet? Lyden forsvant en liten periode, men er nå tilbake for fullt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2009 Drivknute... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2009 Greit å bytte for en med litt under middels kunnskap? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2009 Drivknute... Sikker på at det er drivknuten?? Vet at disse modeller kan få problemer med styre stangen eller ett eller annet inni den... Men da er det ikke easy fix :-/ kan være en foring på ARB'en foran som har tatt kvelden å gir litt lyd...DET er lettere å reparere ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2009 Enig med deg Dennis, ville nok inspisert litt mer før jeg bytta den drivknuta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2009 Er på ingen måte sikker i min sak. Var ment som et tips om potensiell feilkilde. Klønete skrevet av meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2009 Nei, skifter ikke deler uten å undersøke. Blir vel fint nødt til å sette den inn til noen som kan litt mer om bil enn meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2009 kan være fjærbenslager hvis ikke de er byttet, de lagde lyd når jeg svingte med min! Hel kurrant å bytte hvis du har skrudd litt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 7, 2009 Jeg sliter med veldige lyder når jeg svinger, særlig på lavt turtall. Også når bilden står stille med motor i gang. Har funnet ut at det er servopumpa mi som er på vei til å ta kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 7, 2009 omtrent samme som meg, men er mye verre når jeg svinger mot venstre. Hører nesten ingenting når jeg svinger mot høyre. Hvordan høres lyden ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 7, 2009 Mine erfaringer .. med slitte drivknuter var en skarp "knekkelyd" ved fullt rattutslag og pådrag (dess mer rattutslag og pådrag, dess sterkere lyd) .. med ødelagt fjørbeinslager lager en klaprelyd ved ujevn vei.. .. med stor belastning på servo (215 hjul, stillestående i bratt bakke) lagde en ulelyd/dyp pipelyd.. Kanskje ikke det mest verdifulle innlegget, men men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 9, 2009 Er ingen knekkelyd eller klaprelyd. Mer en ulelyd/knirkelyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...