Anbefalte innlegg

hei skal nå flytte til eidsvoll området. er det noen skruplasser rundt der som det går å leie på times basis. tenkte å få skrudd på coiloversan når jeg va kommet meg i hus:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen sørover!

Fatter er født og oppvokst i Lofoten...nærmere bestemt i Hadsel mener jeg å huske.

Ønsker selv også en skruplass, men det ser ut som om det blir garasjebygg engang til neste år... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare gi meg en pling når du kommer nedover du så kan du komme hit så fikser vi det kim :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk arve ja d ha vert godt å fått hjelp ja:) endeli få bilen ned til bakken:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk arve ja d ha vert godt å fått hjelp ja:) endeli få bilen ned til bakken:)

yupp, tar jo ikke lange tiden dette. og jeg har tilgang til et godt sted å stå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bak veit jeg det er lett men foran er det litt mer arbeid,, å du ha jo go trening på å skru på disse bilene:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bak veit jeg det er lett men foran er det litt mer arbeid,, å du ha jo go trening på å skru på disse bilene:)

er nesten like lett foran :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nesten like lett foran :)

ja får deg som kan d i blinde,hehe men skal ta kontakt når æ nu er kommet meg ned å i hus:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.