#1 Skrevet August 22, 2009 hei skal nå flytte til eidsvoll området. er det noen skruplasser rundt der som det går å leie på times basis. tenkte å få skrudd på coiloversan når jeg va kommet meg i hus:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2009 Velkommen sørover! Fatter er født og oppvokst i Lofoten...nærmere bestemt i Hadsel mener jeg å huske. Ønsker selv også en skruplass, men det ser ut som om det blir garasjebygg engang til neste år... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2009 bare gi meg en pling når du kommer nedover du så kan du komme hit så fikser vi det kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2009 tusen takk arve ja d ha vert godt å fått hjelp ja:) endeli få bilen ned til bakken:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2009 tusen takk arve ja d ha vert godt å fått hjelp ja:) endeli få bilen ned til bakken:) yupp, tar jo ikke lange tiden dette. og jeg har tilgang til et godt sted å stå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2009 bak veit jeg det er lett men foran er det litt mer arbeid,, å du ha jo go trening på å skru på disse bilene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2009 bak veit jeg det er lett men foran er det litt mer arbeid,, å du ha jo go trening på å skru på disse bilene:) er nesten like lett foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 23, 2009 er nesten like lett foran ja får deg som kan d i blinde,hehe men skal ta kontakt når æ nu er kommet meg ned å i hus:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...