#1 Skrevet August 22, 2009 når bilen går hører man at det suger luft rundt tanklokket.. er dette normalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2009 Hei. sånn er min også. hvis du tar av bensinlokket så går bilen penere? jeg må kjøre uten bensinlokk:P Regner med at det er åndinga til tanken som er tett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2009 ja men er nå ingen god ide å kjøre uten tanklokk.. hvor er det sannsynligvis tett da? må jo vere mulig å gjøre noe med det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2009 Taktventil,tett Kullfilter er en tråder om dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2009 er vel kullfilteret dette som er tett? det filteret ligger inne i høgre framskjerm i bakkant om eg ikkje tar heilt feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...