Slange på luftfilter boksen

Anbefalte innlegg

Har nettopp satt på åpen luft filter på min A4 avant TQ 2002 mod.

På den orginale luftfilter boksen, på venstre side av lmm (sett forfra), sitter det et flexirør som går nedover i mot høyre framhjul.... Denne får filtrert luft.....

Hva faen er denne til?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være bensintankutluftinga du tenker på, denne slangen kommer fra et kullfilter som sitter innafor innerskjermen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være bensintankutluftinga du tenker på, denne slangen kommer fra et kullfilter som sitter innafor innerskjermen.

Har det noe å si om denne står i fri luft da?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På ene bilen min står den i friluft, har blenda av slangen inn til innsuget, eneste problemet jeg har er at det hender at det blir litt bensinlukt i kupeen, eneste grunnen til at jeg har den i friluft er at det ikke kunne skaffes en ny ventil som styrer lufting fra tanken da min gamle tok kvelden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På ene bilen min står den i friluft, har blenda av slangen inn til innsuget, eneste problemet jeg har er at det hender at det blir litt bensinlukt i kupeen, eneste grunnen til at jeg har den i friluft er at det ikke kunne skaffes en ny ventil som styrer lufting fra tanken da min gamle tok kvelden.

Mn bænsin lokte jo godt da:P haha:P

Har bytta t åpent luft filter æ, så da bli dn nokk bærre ståanes t fri luft....Lukte d fr my bænsin så får æ no finn på ein ainna måte å jærra det på da vettu;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro det går bra, kommer an på hvor mye du bli stående på tomgang egentlig. Merker det skjelden her hjemme, men har vært å kjørt gjennom Trondheim i rushtrafikken, da kjennes det veldig godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne slangen du snakker om er til Sekundærluft systemet.

Det er gjenbruk av veivhuslufta. Slangen kommer fra en pumpe som pumper lufta inn i luftfilterboksen.

Du kan tryggt bare sette på et lite filter på denne:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne slangen du snakker om er til Sekundærluft systemet.

Det er gjenbruk av veivhuslufta. Slangen kommer fra en pumpe som pumper lufta inn i luftfilterboksen.

Du kan tryggt bare sette på et lite filter på denne:)

Har det noe å si om det står uten filter en liten stund da?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det noe å si om det står uten filter en liten stund da?:)

Riv av litt av det gammle luftfilteret ditt å strips det fast rundt røret så har du et midlertidig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.