#26 Skrevet August 23, 2009 Har ikke tatt bilder av alle biler, da det fortsatte å strømme på med biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 23, 2009 Utrolig kul detalj på blodsenket Golf Plus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 23, 2009 Rampen var ikke helt heldig for Ghost, men premie ble det likevel og fullt fortjent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 23, 2009 Flere glade vinnere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 23, 2009 Og de siste bilder fra meg i dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 23, 2009 Noen fra meg. Blir mye av de samme bilene men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 23, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 23, 2009 Og noen folk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 23, 2009 kromstag sa folk: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 23, 2009 Mange bra bilder Kennet Stokke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 23, 2009 Mye bra bilder. Fortsett og pøs på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 23, 2009 Her var det mye fine biler gitt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 23, 2009 mye gromt å se skulle nok vært her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 23, 2009 Mye bra biler, men var dårlig oppmøte av Golf 3 Var noen råne biler som ødela litt med at de trodde de var på DB-drag.. Raymond sin bora spiller jo klokkereint så er ikke til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 23, 2009 Var mye fint av biler i dag! Rakk ikke å se noe "live" i dag, men fra bildene ser jeg jo at det er mye bra. Likte Tom Henning sin Golf Plus - et friskt pust, synes jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 23, 2009 Mye bra biler, men var dårlig oppmøte av Golf 3 Var noen råne biler som ødela litt med at de trodde de var på DB-drag.. Raymond sin bora spiller jo klokkereint så er ikke til deg haha, tenkte meg noen ville komentere de! Ble litt mye "råner" av noen av de ja;) men slik er det jo.. Treffet var veldig bra.. Her er mine bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 23, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 23, 2009 Noen søtiser : klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 23, 2009 Mye bra biler, men var dårlig oppmøte av Golf 3 Var noen råne biler som ødela litt med at de trodde de var på DB-drag.. Raymond sin bora spiller jo klokkereint så er ikke til deg takker for det Anders, hyggelig å høre kan vel selv si det slik at bilen min er ingen DB drag bil, men bygget mest for show og spille greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 23, 2009 hufhuff. her ville jeg å ha vært. men både jeg og jørn sov leenge i dag : p hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 23, 2009 sykt mye fine biler..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 23, 2009 Tom Henning........har bare en ting å si til deg : FAKE SPLITS CAN F*CK OFF !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 24, 2009 Tom Henning........har bare en ting å si til deg : FAKE SPLITS CAN F*CK OFF !! Ikke så mye å gjøre med det på slutten av sesongen git ( les; 3 andre hadde like felger:S ) Men lover at det blir nye felger og mere senk til nesteår! ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet August 24, 2009 Takker Drammen lokallag for et knallbra treff! Mange fine biler, synes det er et høyt nivå i klubben om dagen! mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet August 24, 2009 Kjempe flott treff og bilder folkens. Hjem å redigere noen jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...