Anbefalte innlegg

Hei. har nylig kjøpt meg en audi S6 som virker og være i god stand bortsett ifra etpar småting

her er den "farligste" feilen. når jeg kjører bortover på rett slette og svinger litt forsiktig til høyre eller venstre så er det litt motstand i rattet også kommer den plutselig over en liten knekk også blir rattet lett og vri på igjen. er det noen som har noen ide på hva dette kan være? evt noen som kan ta et lite bilde av delen jeg burde sjekke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny kjærre! :) Har du sjekket om du har nok olje i beholder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe takker. det var litt lite men har hvert på audi og kjøpt mer og fylt opp. den blei litt bedre men ikke mye

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som bor i nærheten av horten holmestrand som har nok peil og hadde giddi og hjulpet meg med dette en dag?

ikke gratis selfølgelig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke servotronic som kobler inn og ut da?

Har samme "problemet" på min av og til, er ettermontert servotronic tannstang som det er noe kødd med. Av og til virker det som om den kobler inn på "saktekjøringmodus" selv om kontakten ikke er koblet til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg veit ikke om det er servotronic på den engang åssen finner jeg ut det? men den har hvert veeeldig lett på kjøring i lav hastighet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du nok servotronic. Du kan se om det sitter et kontaktstykke koblet på der rattstammen går inn i tannstangen. Om du tar av kontakten på denne og fortsatt har samme problem, er nok servotronicdelen utelukket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ellers så kan det være at servohjulet som er festet i 3kanten på servoen og den slurer på akslingen til servopumpa, det gjorde min og tilslutt kom hele 3kanten av og reima røyk osv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk skal jeg sjekke om jeg finner den kontakten. evt om jeg også ser noe lekasje ifra noen servo rør/slanger har fått høre at de lekker litt innimellom og :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ellers så kan det være at servohjulet som er festet i 3kanten på servoen og den slurer på akslingen til servopumpa, det gjorde min og tilslutt kom hele 3kanten av og reima røyk osv

hehe kan jeg spørre åssen i granskauen du fiksa det? bytte hele pumpa da eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe kan jeg spørre åssen i granskauen du fiksa det? bytte hele pumpa da eller?

Jeg bytta bare hele pumpa, men kunne jo sikkert sveisa på igjen 3kanten på akslingen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.