HJELP! Bytte av vindusheis Audi 200

Anbefalte innlegg

Driver og demonterer vindusheis på 200´n, men sliter noe enormt med å få av et klips på bolten som går gjennom innfesting av vindu. - Det på baksiden om noen skjønner...

Setter stor pris på om noen har gode tips å komme med!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne infoen fant jeg på audiworld, tydelig det er flere som har slitt med det samme..

1:Now, Germany's revenge! There is a pin on the top of the regulator that goes through the window mount and a C clip on the inside of the window mount. It holds the regulator and window base together. You can't see it so it is a pain to get out, AND BACK!

2: I hate those c clips. &%(*#

3: The job takes a bit over an hour due to the C clip struggle.

Håper det er noen her som har noe mer positivt å komme med!!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg husker tok jeg løs hele vindusramme og løsnet den fra døra, da kommer du til enkelt fra baksiden. Er vel strengt tatt bare 4 skruer som skal løs for å løsne dette.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter et par timers knoting og @!!#((+?+! fikk jeg det endelig til! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en jævla jobb.. Har lært meg til å tusje opp hvor de innleggene sitter i hjørnene til ramma også demonterer jeg heller den

Bra du fikk det til da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.