#1 Skrevet August 23, 2009 Driver og demonterer vindusheis på 200´n, men sliter noe enormt med å få av et klips på bolten som går gjennom innfesting av vindu. - Det på baksiden om noen skjønner... Setter stor pris på om noen har gode tips å komme med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2009 Denne infoen fant jeg på audiworld, tydelig det er flere som har slitt med det samme.. 1:Now, Germany's revenge! There is a pin on the top of the regulator that goes through the window mount and a C clip on the inside of the window mount. It holds the regulator and window base together. You can't see it so it is a pain to get out, AND BACK! 2: I hate those c clips. &%(*# 3: The job takes a bit over an hour due to the C clip struggle. Håper det er noen her som har noe mer positivt å komme med!!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2009 Så vidt jeg husker tok jeg løs hele vindusramme og løsnet den fra døra, da kommer du til enkelt fra baksiden. Er vel strengt tatt bare 4 skruer som skal løs for å løsne dette..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2009 Etter et par timers knoting og @!!#((+?+! fikk jeg det endelig til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2009 Det er en jævla jobb.. Har lært meg til å tusje opp hvor de innleggene sitter i hjørnene til ramma også demonterer jeg heller den Bra du fikk det til da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...