felleskjøring til Rudskogen søndag 30.08.09

Anbefalte innlegg

"En lille en" øker fort trivselsfaktoren for telt ute i kaldt klima, Mikael. Det burde jo du vite! ;)

 

Mikael sover jo som en sten uansett hvor han ligger etter 4-5 Tuborg Classic... Snorker så det hørtes om som om det var trailere midt inni skauen også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bil kjører du Dennis? Bare så jeg vet hva jeg skal se etter ;)

 

kjører en rød S2 sedan ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mikael sover jo som en sten uansett hvor han ligger etter 4-5 Tuborg Classic... Snorker så det hørtes om som om det var trailere midt inni skauen også...

 

Var vel ganske mange geléshots inne i bildet også :P At jeg sover som en sten er greit nok, men trives ikke i et telt for det :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Par ting.

 

Nå som vi ENDELIG har fått ny lokallags banner må den som har annsvaret for denne huske og ta den med.

Og siden jeg ikke kommer før på lørdag så husk å hold av plass til meg;)

 

Tror Ørjan har banneret.. Skal sjekke det og i så fall sørge for å ta det med på lørdag ;) Men da får dere som er der fra fredag klare seg uten banneret første kvelden :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med Hans Martin skal ned på fredag som han pleier og ha med vogna så kan jo sende det med han så han kan henge det opp. Han pleier jo å være en av de første der nede på fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å hive på fra moss/storebaug:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både lørdag å søndag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det fellesmøte på Ryen i år som i fjor ?

Snakker nå om lørdagen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir oppmøte på Ryen kl. 09 på lørdag og avreise kl. 09.15.

 

På søndag er jeg på plass 08.15 og avreise 08.30.

 

Det er så klart fullt mulig for andre som drar senere å avtale møtested og tidspunkt i denne tråden også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Par ting.

 

Nå som vi ENDELIG har fått ny lokallags banner må den som har annsvaret for denne huske og ta den med.

 

Da har jeg hentet banneret og kommer på lørdag formiddag : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen formening om når dere passerer moss? Tenkte å slenge meg på seh:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker jeg er med på Ryen (esso) klokken 08.30 på søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen formening om når dere passerer moss? Tenkte å slenge meg på seh:D

 

Ser ikke ut som noen slenger seg på ved vekten i Vestby, så lørdag er vi på Storebaug rundt kl. 10 og søndag er vi der rundt kl. 09.15.

 

Du er hjertelig velkommen til å slå følge med oss :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får de av dere som vil henge dere på kollonen nedover så står nummeret mitt i signaturen min så det er bare å slå på tråden. er å treffe på telefon fra 07.00 og utover på søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ender opp med å reise imorgen tidlig jeg og gitt.. Morro med litt fest og teltliv, men regnværet demper litt. Får ta det igjen imorgen kveld :) Sniker meg nedover bakveien mellom 8 og 9 engang tenker jeg. (lillestrøm- trøgstad- mysen osv...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg TROR jeg drar avgårde i morgen for å se og kanskje sitte på litt, og burde få med meg treffet ettersom det er så lite jeg har fått med meg av Våler siste 5 år...

 

Skrur på kanal 7, så får vi se hvilken vei jeg kjører.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på på Ryen begge dagene jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sees vi i morgen :D Får prøve å få noen timers søvn så jeg er opplagt i morgen : sove :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

man er på fylla først da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det kjørt E-18 eller E-6 i dag?

 

Ble noen stoppa i kontroll?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det kjørt E-18 eller E-6 i dag?

 

Ble noen stoppa i kontroll?

 

Vi kjørte E6, og i Sarpsborg var det kontroll i motsatt retning. Men vi var nok litt tidlig ute, for andre som kjørte samme vei etter oss ble stoppet og kontrollert. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er kontroller i morra? Hvis ikke regner jeg med og møte opp på ryen 8.30.. Om jeg våkner :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er kontroller i morra? Hvis ikke regner jeg med og møte opp på ryen 8.30.. Om jeg våkner :P

 

Var ingen kontroller i dag, og vi fikk til en flott kolonne på 14-15 biler hvis ikke jeg tar helt feil : klø :

 

Takker for følge : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.