#1 Skrevet August 24, 2009 Se her alle sammen. Er det noen som vet å få tak i elektronisk verkstedhåndbok og delekatalog til VW? Orginal eller annen publikasjon? Før var det noe som het: http://www.electronicmanuals.co.uk, men de finns ikke lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2009 Delekatalog (ETKA 7.2) kan fåes tak i forskjellige steder på nettet, jeg har kun fått den til å fungere på Windows XP riktignok. Verkstedshåndbøker har jeg ikke funnet, men det er som regel entusiastsider for de fleste populære bilmodeller med mange fine guider som komplementerer en Haynes-bok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2009 Verkstedhåndbok heter ElsaWin og det finner du også rundtomkring på nettet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2009 Alternativt har du fra Bentley Publishers. Det er den Audi i USA bruker. Både elektronisk og i bokform. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2009 Er det noen som har fått ElsaWin til å virke sammen med Vista,? og hvordan? Har fått EW instalert, men det finner ikke hidden. Electronicmanuals har forresten byttet navn til Whichmanuals. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2009 ElsaWin i Vista? Høyreklikk og kjør som administrator Det funka hos meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 26, 2009 ElsaWin i Vista? Høyreklikk og kjør som administrator Det funka hos meg... Vel om du kjører 32-bits Vista så kanskje det virker, men ElsaWin er ikke kompiatibel med 64-bits Vista etter som hva jeg har skjønt. Jeg måtte dra frem gamle laptoppen med XP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 26, 2009 fant elsawin her for en ganske rimelig penge men er ikke kompitabel med vista... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 27, 2009 thank you guys. da er jeg ett steg nærmere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 2, 2009 (endret) Hei Kjøpte Elsawin for Passat hos Whichmanuals, og hadde problem med å få programmet til å virke. Etter mykje fustrasjon og korrespondanse med selger fekk eg det endeleg til. Løysinga var å installere med engelsk språk i staden for norsk, då virka det. Det er mange gode illustrasjonar i manualen, og alle moment tiltrekkingar er spesifisert. Utover dette er det lite tekst, og delenummer finn eg knapt. Derimot har eg god tilgang på delenummer og illustrasjonar på vagcat.com. Ellers så er Haynes absolutt å anbefala. Her les eg for å planleggja reperasjonar, og det er berskrive detaljprosedyrar for det aller meste av demontering og montering. Heilt supert! Eg har også kjøpt Heynes manual til kona sin bil (Peugeot 307 SW 2.0 automat) med tanke på bytte av registerreim. Etter å ha sett i manaulen kan eg konstantera at det er ein heilt kurant jobb, som eg vil ta sjølv. Då vert det berre delekostnadane på 1.650,- for reim og vannpumpe. Merkeverkstaden skulle ha 8.250,- inkl deler. Jan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...