#1 Skrevet August 24, 2009 Skulle vaske bilen her forleden, da jeg oppdaget at lakken på taket av bilen hadde fått luftbobler under lakken. Det er ikke blitt lakkert noe der fra før av, så da lurer jeg på om det er vits å dra ned til møller, evt, at det går på lakkgarantien som er 12 år?? Dette er snakk om en Audi A3 1998 modell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2009 Er vel 12 år garanti mot gjennomrusting.. Vet mange har fått lakket opp tak etc. pg.a zink slipp, men tror det er VELDIG individuelt, og mitt råd er å kjøre ned til nærmeste Møller og ta en rask prat med de som sitter på service avdelingen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2009 Er vel bare 6år for zinkslipp? Mener å huske det. Ta en titt bakerst i serviceheftet eller håndboka til bilen, der skal det stå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...