Anbefalte innlegg

Som topic sier. Går dette på en Lupo? Event dekk dim?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går vel bak, men bør vel i det minste eventuelt sveise litt på skjermbuen foran for å få det på.

 

215/40-14 conti om du finner det, hvis ikke 225/40-14

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må ikke glemme ET da Frode ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel 8-14 ET 15 sklir vel rett på foran, er vel "vanlig" å bruke ET 20 bak på 9x14

 

Personlig hadde jeg heller gått for 8x14 på alle 4 og spacet ut eller hatt noe lavere innpress bak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

14x9" med lavt ET og lite dekk, burde jo ikke være noe problem da det blir hav av luft i hjulbuene:P

 

Når jeg hadde 15" på den gamle bilen til Mattis så var det masse luft i hjulbuene med max senk!

 

men om det kommer til å se bra ut med 14x9 er jeg litt mer skeptisk til :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9-14 ET 20 med 195-45 gummi...må jobbes en del om du vil ha moroa oppunder

 

SSL11549.jpg

 

Photo-0095.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Så med andre ord så går det ikke uten å gjøre endringer i karroseri? Tenker på fremme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke hvis du skal ha det innenfor buene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryktes at 225/40-14 er på vei ut av markedet.....så da har man kun 195/45-14 dekk. Det blir litt drøyt på 10 toms felg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki.. Altså felgen stikker utforbi, men vil dekk også gjøre det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du ser på Thomas sin så stikker ikke mønsteret på utsiden fremme men felgen gjør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som topic sier. Går dette på en Lupo? Event dekk dim?

 

Jeg ville gått for større hjul, 40 profil i 14 tom vil gjøre at bunnpanna står i bakken før glippa i skjermene forsvinner. Blir litt 90-talls look etter min smak. 15 eller 16 tom kan bli ca like lavt tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

165/45r15 går heller ikke så særlig bra Runar! blir alt for mye glippe da også :(

 

195/45r15 tror jeg ville blitt bra!! på en 8" brei felg, muligens 9" bak :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

165/45r15 går heller ikke så særlig bra Runar! blir alt for mye glippe da også :(

 

195/45r15 tror jeg ville blitt bra!! på en 8" brei felg, muligens 9" bak :P

 

Poenget mitt var ikke å velge dekk i 15 tom som gir samme omkrets som 195/45 14 for da er jo problemet det samme. Så ja, 185 eller 195/45 15 eller 195/40 16 tenkte jeg på. Da fylles hjulbuene bedre og man kan fortsatt skru bilen helt ned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men bilen er uten servo og da blir det vell er ork uten like å kjøre med med tanke på bredden av dekka?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men bilen er uten servo og da blir det vell er ork uten like å kjøre med med tanke på bredden av dekka?

 

Ja bilen blir ganske tung på rattet, men litt fart på hjula, litt tilvenning og 195 dekk istedenfor 225 gjør nok at du overlever...såvidt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.