Lakkering (mindre skade) + lakk behandling

Anbefalte innlegg

Noen som har noen anbefaling på hvor lenge lakken skal herde før vask/polering. Noen som har noen erfaringer med Ditec behandling?

Leverer bilen til lakkering imorgen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakkert område skal "puste" i intill 4 uker..

Ditec fungerer forsåvidt bra, men du betaler mye og mer må du betale for å vedlikeholde behandlingen over tid..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. De hadde stand på Gatebil. Kampanje pris 2500 pluss mva. Bilen må inn til etterbehandling etter (tror han sa) 12mnd ca 1200 pluss mva. Deretter ingen ting før etter 6 år (totalt). Synes ikke det hørtes så ille ut.

Anbefaler du en annen behanling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange vil nok ha forskjellige meninger om det meste. spørsmålet er vel: Liker du å dulle med bilen eller holder det med en vask i nyogne?

Pusler du mye med bilen så anbefaler jeg deg å kjøpe en annen type lakkforsegling, f.eks Meguiars #21, kan kjøpes billig fra usa, eller litt dyrere her hjemmefra, dunk på 2 liter som holder LENGE!! Har en dunk som jeg har brukt på endel biler nå, kanskje minska 1\7 i dunken.. Leverandør oppgir en holdbarhet på 9-12 mnd.. Jeg ville nok anbefalt å legge det på 2 ganger i året..

Garantert andre som kommer med tilsvarende forslag til lignende produkter..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg hentet bilen fra lakkering. Er veldig fornøyd med lakkeringen, ingen synlig farge forskjell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.