#1 Skrevet August 24, 2009 September 4th, 5th, 6th September 2009 Noen fler som skal? Ordet på gata sier det dukker opp et par norske biler der. En candyweiß femmer og en rising blue rocco er visst klare for å vise den engelske scenen hvordan det skal gjøres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2009 oooiiii, kult tog? eller båt over? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2009 har aldri hørt om dette treffet før jeg har du noen bilder derfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2009 September 4th, 5th, 6th September 2009Ordet på gata sier det dukker opp et par norske biler der. En candyweiß femmer og en rising blue rocco er visst klare for å vise den engelske scenen hvordan det skal gjøres. Var vistnok noen som viste Engelskmennene noen dancemoves i fjor Blir vel båt og bil. Var av en eller annen grunn noen som stengte tråden jeg la ut i fjor om reisen dit, før jeg fikk lagt ut bilder Her har dere roadtrip tråden som ble stengt: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=132304 Dancetent antics mick hutnel look a likely a pussy?? lost from a rave? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2009 topless hooters girl a zebra perhaps?? elton john wannabee dance like a farmer hmmmm wtf looks like a dogy naked german gay club again ohhhh rub me baby the famous rev 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2009 a hot dawwwwgggg banana man and his bitches doing the i am the little tea pot, short and stout dance his he embarassed at the little tea pot dance?? YES the guns are out kenzie and his horse manback lee trying to get friendly with the horse this chap was address as a letter ;-) one moody cow the cow and letter got it on, doggy style the cow and the horse got it on, jesus that cow was duuurtty the cow was not impress, but she already had a letter and a horse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2009 Noen av bilene fra i fjor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2009 Jihaa! Gleder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 24, 2009 dette er vel ikke noe treff med plastikk regner jeg med? hehe håper dere får en fin tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 24, 2009 dette er vel ikke noe treff med plastikk regner jeg med? hehe håper dere får en fin tur Masse plast blir det, men kvalitetsplast, dvs modfisert orginalplastikk noen av mine bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 24, 2009 Å gå på parkeringsplassen blant de som ikke kjørte inn, var omtrent som å gå på et norsk treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 24, 2009 hva slags reisetid regner dere med å bruke ned da!? sånn rundt regnet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 24, 2009 Reisetid ca 45 timer fra vi reiser til vi er på treffet, inkl kjøring, venting og ferjer. Kjørte i et strekk i fjor fra Woking, og brukte ca 21 timer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 24, 2009 E38 is sooo last year (ehh 2002...) Hmm, kanskje man skal hive seg på et Irskefly over den helgen, og hilse på gamle E38 kjenninger... Edition 38 2002 style 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 25, 2009 Hmm, kanskje man skal hive seg på et Irskefly over den helgen, og hilse på gamle E38 kjenninger... Make it happen! Det er iaf. eneste mulighet å bli nevnt i vår überfantastische riesenreisenbriefen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...