#1 Skrevet August 24, 2009 Hei, Kjøpte holderen til rygge sensorene bak hos Audi Senteret på Minde i dag, er det riktig at vi bare får 5% rabatt. Trodde det var 10% som nevnt er på forumet? Gjelder det bare større ordre? Var ikke snakk om mye penger, men allikevel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2009 Hei,Kjøpte holderen til rygge sensorene bak hos Audi Senteret på Minde i dag, er det riktig at vi bare får 5% rabatt. Trodde det var 10% som nevnt er på forumet? Gjelder det bare større ordre? Var ikke snakk om mye penger, men allikevel! Har fått mere rabatter på enn det på andre ting, men jeg vil nok tro det også kommer en del an på hvor god avanse de har på de enkelte deler også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2009 Rabattene varierer en del i fra hvilke del det er. Ryggesensor er en såkalt spesialdel og forhandler har dermed ikke veldig mye å gå på prisen på disse delene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2009 Betyr det at vi ikke har 10% slik det står? Da bør vel denne endres? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=28667 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2009 Alt annet enn spesialdeler vil jeg tro dere har 10% på. For å si det sånn regner jeg med at andre verksted har rundt 8% på spesialdeler, så 5% vil jeg mene er en veldig god rabatt sett ut i fra det synspunktet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2009 Nekter å tro at de har 8% avanse på noe så rått overpriset. Uansett, på fakturaene mne har jeg 0% på en del ting, 10% på det meste, og 15% på noen ting. Spiller ikke noe spes rolle om det er bestilt fra tyskland eller ikke, ser det ut som. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2009 Folkens: jeg har begynt å bestille fra Bilomsetningen i Arendal. Gir gode priser på nesten alt VAG - og får det levert på kort tid. Sist bestilling gjorde jeg på onsdag og i dag (mandag) var de i Norge. De sender til meg i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2009 Hva har de av deler da? Jeg mangler som regel sære ting.. bolter, braketter, små lister og sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 24, 2009 Så lenge det kan bestilles fra Audi eller VW så skaffer de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 25, 2009 Knall! Da skal jeg huske det, for 10% er rævva rabatt.. Jeg har sikkert 30-50 fakturaer fra Møller nå da, burde ha bestilt derfra for lenge siden ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...