#1 Skrevet August 24, 2009 Hei Jeg har en audi a3 1.8 turbo, med chip. luftmengdemåleren ryker titt og ofte, samtidig som den stopper andre ganger også, da kommer alle varsel lampene i dashbordet på og speedometernåla faller på 0. når dette skjer kommer det også en pipe lyd fra motoren som varer i ca 30 sek. Den stopper under kjøring og når den står på tomgang. hvisst jeg lar den stå og hvile i 10 minutter så starter den igjenn. noen som vet hva dette kan være? Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2009 Har du "tuning" luftfilter. Slike filtre har en tendens til å grise til mengdemåleren, så den slutter å fungere. I så fall får du gå tilbake til orginalt luftfilter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2009 ja, har det, får vel prøve og skifte tilbake. men det forklarer ikke den andre feilen som jeg har, virker som om hjernen blir kortsluttet så tenkte det hadde noen sammenheng med dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2009 Har en kamerat som har hatt samme problemet på sin Celica, hadde konfilter som var satt inn med olje, gikk noen LMM før han skjønnte at det var filteret gitt... Etter byttet tilbake til "boksfilter" så var alt fint igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2009 Skjønner ikke hvorfor folk kjøper kon-filtre innsatt i olje , jeg har ett uten olje og det fungerer utmerket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2009 Jeg har bsr steg 1 og optiflow con-filter, aldri hatt et eneste problem med bilen. Rengjorde filteret i våres og satte det inn med ny olje. Ikke noe galt hos meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2009 Fant endelig ut hva feilen var. Var triggern som var gåen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...