#1 Skrevet Januar 3, 2005 Hei, Dette gjelder en A4 2002 mod. Det er to ting jeg lurer på: 1) Emblemet på rattet er skrapet opp og ser ikke fint ut. Spurte Audi og de sa at jeg måtte kjøpe et helt nytt ratt (15-20 000 kr). For meg ser det ut som om dette er et merke som er limt på, så jeg lurte på om noen av Dere har vært borti noe liknende? 2) Displayet på stereoen (Orig Audi Concert m/Bose) har to horisontale linjer som er borte. Dette ser ikke fint ut og irriterer meg hver gang jeg ser på det. På Audi sa de at jeg måtte kjøpe hele anlegget på nytt. Noen tips? Kan jeg skifte bare displayet? Håper noen kan hjelpe. Mvh Arve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2005 Velkommen til forumet! Grunnen til at de sier at hele enheten må byttes er ganske enkelt at hverken emblemet eller displayet til radioen selges som løse deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2005 Ja vellkommen Arve. Hvis noen vet hvordan man skifter displ. er det fint. Han kan nemlig få min gamle spiller og jeg regner med at displ. er det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2005 Vil det si at det ikke er mulig å skaffe delene uten å kjøpe helt nytt ratt og stereo i det hele tatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2005 Du kan prøve å få tak i brukte deler som er hele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2005 Det skal vel alltids gå an å få tak i eit brukt emblem frå ein kræsja bil? Er det virkelig så tungvint at man må bytte heile rattet? Du kan jo alltids prøve å rive av emblemet for å sjå om det er limt fast eller ikkje Og når det gjeld display så må du nok kjøpe heile spelaren. For så å bytte over spelaren eller berre displayet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...