#1 Skrevet August 24, 2009 tiden er inne for salg av bil og jeg tenker å fikse starter problemer før salg. problemene kommer når bilen er varm. det er akkurat som at starteren ikke tar. det kommer kun en lyd, uten at motoren dras rundt. prøver jeg ett par ganger og til slutt tar den og starter. kaldstart er aldri noe problem. hva er problemet her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2009 Hadde et lign. problem på min: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=162538 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2009 Startinnslaget som ikke fungerer som det skal. Kan hende at stempelet i innslaget ikke går helt inn pga rust/slitasje. Eller at kontaktene i innslaget er utslitt.. Er mulig å bytte bare innslaget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2009 Ta opp starteren før du bytter innslaget.. er planethjul på de starterene som ikke holder allverdens heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...