#1 Skrevet August 24, 2009 Heihei.. Har blåst liv i aan maskinen min for noen uker siden... Motoren går bra og alt det der,, men en sjenerende knitrelyd kommer fra topplokket. Lyden kan ikke beskrives som ventiltikk eller dysetikking, men noe annet som lager lyd... Hvordan er lyden om kjeda mellom kammene rasler litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2009 Lyden har blitt borte etter jeg bytta til 10w60 AGIP olje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2009 Hvilken olje var det først? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2009 Hvilken olje var det først? Vet ikke om jeg tør å si det.... FK 10w40 olja: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2009 Hva koster den agip oljen for literen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2009 sikkert ikke dumt å ta av toppdekselet å sjekke at alt ser pent ut..=o) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 26, 2009 FK 10w40 olja Godt egnet til innkjøring av overhalt motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 26, 2009 Godt egnet til innkjøring av overhalt motor Ikke til herjing og piruetter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...