Anbefalte innlegg

kanskje feil sted og gjøre dette på men er som tittelen sier ny her både i klubben og med nytt merke. bare lurte på om det var noen form for lokale "møter" eller sosialt samvære?

 

 

fikk slått opp øya og så at det var en sånn treff tittel her. hehe sorry

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får starte med å si hei og velkommen i klubben jeg da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen som medlem , og snasen bil du har forresten :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være Kristian. Det meste som skjer av lokaltreff vil bli annonsert på "vestfold forumet"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk skal du ha Jostein. idag har jeg levert ifra meg bilen for og få lakkert opp hele høyre side pluss fanger foran og bak :P så da blir den seendes litt bedre ut i virkeligheten også :P og når jeg får den igjen så må jeg bytte 8 foringer i bakstillinga så da blir den god og kjøre og. hehe

 

 

ok takk for svar Thomas åssen er det og få tak i tsjorter med logo? så bestillings listene var ferdige og sendt rett før jeg blei medlem hehe er ikke viktig er bare nyskjerrig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bestilt opp noen ekstra, så bare følg med på tråden om bestillinga så dukker det opp info der når jeg har fått dem. så blir det trøye på deg også;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen hit til oss, Kristian! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres bra ut.

 

og takk for det Christian hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen navnebror :P

Stas kjærre du har foressten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker takker koslig og komme inn på et seriøst forum hehe skal få tatt noen flere bilder når jeg får den tilbake. bildet i avatern er ifra salgsannonsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neimen, Kristian Feed jo! Heisann, og velkommen! Veit ikke om du husker meg, men jobba en god stund for bentzen elektro for aker kværner. Du jobba vel der om jeg ikke husker feil? Forresten veldig flott bil du har fått deg. kan det stemme at du stadig kjører til horten? tror det er deg jeg har møtt flere ganger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja stemmer det husker deg jeg lærlingen som alltid satt på ræva. hehehe neida sorry ja jobber for aker enda så jeg tar turen til horten hver dag. vis du ser en S6 som kjører bortover og slipper trykket på turboen hele tia så er det meg artig med turbo bil hehe takker for det. hvor jobber du nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen fra oss på Revetal også!

Nå kan vi jo snart ha eget lokallagstreff for C4-bilene! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe det hadde hvert artig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hallo kjakan ;) jaggu, navnebroren din har til og med skrevet liten 'k' også! :P vi får mase litt på disse lokale treffene vi to da ;) gamle rånere som vi er :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe vi får ta et vi 2 da veit du

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja stemmer det husker deg jeg lærlingen som alltid satt på ræva. hehehe neida sorry ja jobber for aker enda så jeg tar turen til horten hver dag. vis du ser en S6 som kjører bortover og slipper trykket på turboen hele tia så er det meg artig med turbo bil hehe takker for det. hvor jobber du nå?

 

Hehehe, satt på rævva å jobba, men likevel i samme høyde som resten av kollegaene mine :P

hehe

Ser deg stadig ved kopstad, så skal prøve å hilse neste gang jeg ser deg! Kjører en grønn 100 c4 avant!

Jobber fortsatt i bentzen, men har heldigvis slippi unna aker. jobber mest med service i bolig/industri.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja husker du ikke det satt på ræva og så på alle stripsa dere hadde kutta som lå på bakken rundt dere hehe. neida. ja er vell tryggest og holde seg litt unna aker om dagen :P er ikke så veeldig mange igjen der nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.