Noen som har vag-com som kunne sjekka audi'en min?

Anbefalte innlegg

Merket i dag morges at turboen ikke slo inn... stoppet bilen og la merke til at EPC skiltet lyste. skrudde av bilen, og startet oppigjen EPC lyste fortsatt men etter 2-4 sekunder slukket det og turboen fungerte igjen... jeg lukter at det er noe "knall i padden", og finner jeg ikke ut av det nå så sliter jeg i fremtiden.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får rulle den avgårde til treff i kveld, så kan jeg ta med kabelen min og laptopen, så finner vi nok utav om det er ugler i mosen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kom meg jo selvfølgelig ikke ut på treffet da jeg hadde en pottesur dame som var lei av at jeg brukte så mye tid på biler.. :P Kunne vi kanskje møttes en annen gang eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda.. ingen prob. Hvor bor du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor på nesttun.. =) men kan sikekrt klare å kjøre ut til deg eller noe... fikk et nytt varsel symbol i dag.. så ut som motoren med 2 sirkler på hver sin side over... like ikke dette ass... lukter dyrt.. haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan sjekke bilen din fredag. Skal være på danmarksplass fredag og lørdag, noen hundre meter lengre inn i samme gate som arenum.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vegard kom i går å hjalp meg... Så ut som det meste var ok.. =) Thank you God!

Ellers tusen takk Hans Frederik! =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vegard kom i går å hjalp meg... Så ut som det meste var ok.. =) Thank you God!

Ellers tusen takk Hans Frederik! =)

Ikke for å strø salt i såret ditt, men det ikke alltid mekaniske problemer lager feilkode: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

EPC'en hadde nå drevet å lyst, så noe har det nå iallefall vært, men det EPC-lyset er ikke verd noenting, det kan være alt mulig. Men ingen relaterte feilkoder iallefall, og turboen hørtes frisk ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

neh, skal ha den er liten sjekk hos han her god karen i blomsterdalen.. har fremdeles noen mnd med bruktbil garanti.. =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.