#1 Skrevet August 25, 2009 Hello=) Har akkurat montert uorginale grøftelys på min '97 A3 8L. Alt fungere bra, utenom.. Finner ikke ut hvor jeg skal koble meg inn på hovedlysbryteren. Jeg tror jeg har riktig bryter (den typen med tre posisjoner, og to hakk man kan dra ut). Noen som har koblet uorginale grøftelys på en sånn bryter før? Har prøvd å måle på bryteren, med den var ikke så lett, nå går de på automatisk med tenninga, og er ikke mulig å skru av uten å dra ut nøkkelen =\ Mvh. Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2009 Du må koble ledningene (ledning)til sentralstyreenheten.Det er bare styrestrømmen du trenger å koble. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2009 Ja, men sentralstyreenheten? Er det bryteren, eller er det en annen enhet et eller annet sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2009 ikke bryteren,jeg fikk et verksted til å kjøre dette,men fikk med meg det ikkeer bryteren. Kan se i bilen i kveld,mente at den ligger i motorrommet ved bateriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2009 (endret) Okei, hadde vært kjempebra! =) Hadde vært kjempefint med et bilde av "dingsen", og hvor kabelen skal kobles på og hvis du gidder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2009 Er ikke så inne på å last opp bilder på forumet,men sender du meg mob nr så kan jeg ta bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...