#1 Skrevet August 25, 2009 Jeg trenger en hjulvalse, fordi jeg må ha mer luft oppunder hjulbuene mine, pluss at jeg har fått vridd metallet i ene buen, og jeg tror jeg kan fikse det med å valse skiten på plass. Jeg trenger da ett stk hjulvalse, er det noen som har noe liggende i garasjen? Betaler noen hundrelapper for å få låne den noen dager! Om ingen har, om vi hadde gått sammen en 3-4 stykker på å spleise på en, hadde det kanskje ikke vært dumt det heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2009 Ja vil få valset jeg også...men har liten erfaring om dette er en lett sak å gjøre selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2009 Jeg har en valse, men usikker på hvor den er for øyeblikket.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2009 du får rote litt rundt og se da! : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2009 du får rote litt rundt og se da! : ) Jepp, er på jobb en uke til, kan begynne å etterlyse den litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...