Anbefalte innlegg

Hei, jeg postet dette innlegget under Audi-sidene igår.URL="http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=164963"][/url] Legger det også ut her for de som ikke leser Audi-sidene. Håper at noen kan hjelpe meg.

 

Hei, er ny på forumet her og har akkurat kjøpt meg en A6 avant 2.7 TDI -06 med luftfjæring i stedet for en allroad for å spare penger. Jeg trodde i min enfoldighet at de var like høye. Da jeg kom hjem og sjekket instruksjonsheftet viser det seg at avanten er 6 cm lavere enn allroaden i lift-posisjon.: eek : Jeg har kjøpt bilen brukt og er egentlig kjempefornøyd med alt, men slik den er nå er det ikke mulig å kjøre på dårlige hytteveien og på fjellet, noe jeg har behov for. Er det noen her på forumet som vet om det er mulig å montere hevesett på avanten, hvem som gjør det og evt. hva noe slikt ville koste? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det kan omprogrammeres grunnposisjon, slik var det i alle fall på de gamle allroadene.

Der kunne man senke grunnposisjonen, for å få de like lave som en A6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Andreas Skotner, han senka sin a6 med vag-com. det er sikkert mulig å programmere den til å bli lik allroad også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.