#1 Skrevet August 25, 2009 Noen som vet hvor man kan få kjøpt tåkelys med lyftintak til RS2 fanger. Har sett at det er en del som er missfornøyd med passformen på noen av alternativene. Noen som vet hvor man kan få kjøpt oen med BRA passform.?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2009 Jeg har de som er originalt fra Porsche, og de passet helt fint! Bestillte de gjennom Beck Invest mener jeg det var? Ellers så har du jo Autotuning i Råde, Autoni (ikke sikker på om de har så mye deler) og naturlig nok Autozentrum Sport som er forhandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2009 Jeg har de som er originalt fra Porsche, og de passet helt fint! Bestillte de gjennom Beck Invest mener jeg det var? Ellers så har du jo Autotuning i Råde, Autoni (ikke sikker på om de har så mye deler) og naturlig nok Autozentrum Sport som er forhandler. Okay. Takker. Hvilken type pære er det er i tåkelysene da? De som kommer fra Porsche. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2009 Okay. Takker. Hvilken type pære er det er i tåkelysene da? De som kommer fra Porsche. Porsche har parklys der, men ser det er noen som selger med Hella sitt DE-kit istedet for de som ønsker det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2009 Techart hadde i sin tid luftinntak med Golf 3 DE-spredere ved siden av (med H1-pære) til 993. Mulig det er slike Autotuning skaffer. Jeg synes i alle fall at de ser latterlig bra ut: ja :. (Bilde sakset fra autosportsdesign.com) Mer bilder her: http://wheelsperformancecom.stores.yahoo.net/techart993.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2009 du har og disse med runde lys: http://www.design911.co.uk/fu/prod1480/Fog-Lamp-with-Air-Duct-OE-Porsche-993 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2009 Men de med runde DE-lamper er jo ikke like fine (synes jeg). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...