#1 Skrevet August 25, 2009 (endret) Hei, Har kjøpt skjermbuevalse, så vis noen trenger leie valse så får dere si ifra, enten her eller på 97799948, tar 400kr får utleie en dag eller to, kan altids hjelpe til med valsing mot noen kroner også, Holder til like ved lena på toten, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2009 skulle nok ha fått bretta inn kanten på golfen, hvor mye tar du for jobben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2009 Litt usikker på om je tør ta på meg så mye på strøkne biler som ikke skal lakkeres, men kan leie ut valsa eventuelt, så kan eventuelt folk teste selv, spørs selvfølgelig hvor mye du har tenkt valse da, noen mm går fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2009 finnes ikke igjen lakk i hjulbuene mine da men finn en pris på utleie så kan jeg sikkert leie i noen timer jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2009 tar 400 får ett døgn, 400som minstepris på en måte, så bare å si ifra vis du trenger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 9, 2009 Lyst til å finne en pris med jobb til meg? Prosjektet mitt er linket, å som du ser, den venter på lakkering ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 9, 2009 Pm Sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2010 Driver du fortsatt med dette eller Morten? Veldig mulig jeg må valse litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2010 ja:) gjør det, bare si fra du, så kan du låne den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 30, 2010 ja:) gjør det, bare si fra du, så kan du låne den:) Godt å vite! Fått på felgene og justert litt nå så får se om det "siger" noe mer først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 4, 2010 Fortsatt valse til utlån:) - inntil 3 timer Kr 200,- - Ett Døgn Kr 400,- - Ei helg Kr 600,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...