#1 Skrevet Januar 3, 2005 Jeg er den ferskeste fra vestfold å lurer på om ikke noen kan fortelle meg når og hvor neste lokaltreff er!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2005 Tja...til våren når vi har våknet fra dvalen? Førsøkte å få til et "dra å teste GTI Golfen" møte men........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2005 Vi får se om vi ikke klarer å dra igang noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2005 Hadde vært moro, men min vr6 er på verksted for tiden og dær blir den vell til jeg får tak i ny motor: gråter : Og er enda med på å få til å prøvekjøre GTI`en Andreas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2005 GTI GTI GTI GTI GTI GTI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2005 Med all den snøen vi er så heldige med å ha her i vestfold ville jeg trodd det alt var vår og tatt fram smykkene som står bortgjemt i låver, garasjer, under presseninger osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2005 Syns vi skulle fått testet denna gammle GTIen som står der nede på møller å råtner jeg ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2005 Syns vi skulle fått testet denna gammle GTIen som står der nede på møller å råtner jeg ;-) Stemmer for den Men liker bedre den sorte som stod i TBG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 13, 2005 Jepp, den var grom. Men hva er det med de rutete setene? Urrk.. Reine 70-talls Corolla, jo.. (Vet det er en GTI-greie, da..) Er forresten den i TBG 3dørs? Kan ikke huske!! Synes forresten alle sånne små biler skal ha 3 dører.. Blir for mye 'familiebil' ellers! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 13, 2005 Hvis dere i Vestfold er interessert i å møtes uten at dere er så veldig mange så er vi i Drammen sammen annenhver tirsdag på McDonald's på Åssiden. Det er tirsdagene i oddetalsukene vi holder til der Mer info på lokallagsidene våres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 13, 2005 Hihi!! Takker for invitten, Kristian!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 13, 2005 takk for inv. ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 22, 2005 Hm....har du forsøkt å ringe han Petter fyren på Møller Tønsberg/Vestfold i det siste Andreas??? Eller hva med et parkeringshus treff(litt varme, selv om det er høst temp ute om dagen) under Maxi i Larvik med påfølgene pizza på Peppes på Fritzø brygge etterpå? Bare ett av flere forslag....helt dust...mulig..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...