#1 Skrevet August 25, 2009 hei, tengte jeg skulle prøve meg litt på lakering, har 2 stykk helt flate plater på ca 400x100mm di er lakerte fra før, så skal ha ny farge på dem. derfor spørr jeg: di er i dag ca. RS Blå, og skal bli oransje, må man da eventuelt lakere hvitt først for best resultat? eller går det å bare legge flere lag å få den orange, tror den kan bli litt mørk med blå bak.. er det ok å bruke tema lakk? (er jo kunn til øving og skal ut for litt hardt bruk.. ) eller må jeg kjøpe bedre lakk som koster en formue + litt til? før jeg lakerer, er det da bare å matte ned lakken med våtsliping, for så å spøyte på? MVH Petter =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2009 tema lakk er den absolutt værste jeg har vært borti, og det er mange typer jeg har prøvd:p som f.eks både med tanke på lukt, finish, kvalitet og pussinga etterpå, noe som er så og si umulig siden jeg føler den aldri tørker, spessielt grunninga deres:p du kan jo lakke de hvite før du påfører oransje da:) det ville jeg ha gjort:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2009 tema lakk er den absolutt værste jeg har vært borti, og det er mange typer jeg har prøvd:p som f.eks både med tanke på lukt, finish, kvalitet og pussinga etterpå, noe som er så og si umulig siden jeg føler den aldri tørker, spessielt grunninga deres:p du kan jo lakke de hvite før du påfører oransje da:) det ville jeg ha gjort:) okey! da må jeg nokk innom lakk pusher'n i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2009 Hva med å legge folie på di,du får den i alle mulige farger og er sikkert billigere og ikke minst mye mindre arbeid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2009 Hva med å legge folie på di,du får den i alle mulige farger og er sikkert billigere og ikke minst mye mindre arbeid. kunne sikkert gjort det.. men er på raceing jekken fra biltema ville bare ha annen farge på den, så plukka den fra værandre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...