#1 Skrevet August 25, 2009 hei. da speil plata på speilet på høgre side på min audi er sprekt og eg ikkje finner nåke info og hvilken type dette er så lurer eg på om nåken her veit ken som kan levere sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2009 Du finner nye skikkelige speil brukte hos NBS her: http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0082&ASP=6036657&Type=Audi&Model=A4&Year=2001 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2009 Du finner nye skikkelige speil brukte hos NBS her: http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0082&ASP=6036657&Type=Audi&Model=A4&Year=2001 da må eg til å lakke og da. og det hadde eg ikkje tenkt til no. fins det lite speil på begge sider til a4? slik som golf har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2009 kva med å kjøpa speil som man "klipper" til??? biltema har art.nr 33-710 og 33-711 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2009 da må eg til å lakke og da. og det hadde eg ikkje tenkt til no. fins det lite speil på begge sider til a4? slik som golf har? Du kan jo bruke det lille speilet som står på passasjersiden originalt + et passasjerside speil fra engelsk bil... får begge deler hos møller tenker jeg:) Regner med at din A4 også kom med "Nemo" speil (et lite på passasjersiden og et "normalt" på førersiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2009 Du kan jo bruke det lille speilet som står på passasjersiden originalt + et passasjerside speil fra engelsk bil... får begge deler hos møller tenker jeg:) Regner med at din A4 også kom med "Nemo" speil (et lite på passasjersiden og et "normalt" på førersiden? Så sant han har orginal speil inntakt.. Står jo noen BMW M3 speil på den nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2009 Så sant han har orginal speil inntakt.. Står jo noen BMW M3 speil på den nå. eg har nok ikkje orginal speil liggende. dette ble byttet før eg kjøpte bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2009 Hadde en gang noen jalla speil som ene ble knust på. Jeg tapet masse tape over speilet slik at bitene holdt seg på plass - og gikk til en glassmester som tegnet det av og skar det ut for meg, Kostet ikke mange kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2009 Hadde en gang noen jalla speil som ene ble knust på.Jeg tapet masse tape over speilet slik at bitene holdt seg på plass - og gikk til en glassmester som tegnet det av og skar det ut for meg, Kostet ikke mange kr. er liksom ein bue på dette speilet. altso på speilplata. virker som det er eit ganske solig speil. det er elektrisk og. men det har nok ikkje nåke å sei her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 26, 2009 Så sant han har orginal speil inntakt.. Står jo noen BMW M3 speil på den nå. eg har nok ikkje orginal speil liggende. dette ble byttet før eg kjøpte bilen.. Som jeg skrev i forrige innlegg så får man nok begge speila hos Møller:) Det koster litt mer enn å bare skifte speilglass på "BMW M3" speila, men det ser jo så mye penere ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 26, 2009 hvis du kjøper nye sånne "m3" speil da, også bytter du bare glasset over til dine? eller går ikke dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 26, 2009 kva med å kjøpa speil som man "klipper" til??? biltema har art.nr 33-710 og 33-711 her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 27, 2009 her. får prøve dette i første omgang tenker eg. og sjå om eg kommer over nåken orginale speil etterhvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 13, 2009 Kjøp deg heller norsk venstre speil og engelsk høgre speil:) Billig på ebay;) Små org,speil på begge sider er lite fint... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...